سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:30 - یکشنبه 07 دی 1393

فراخوان حوزه هنری برای طراحی شخصیت دختر ایرانی

حوزه هنری کودک و نوجوان، طراحی‌های برگزیده شخصیت(کاراکتر) دختر جوان ایرانی را خریداری می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ لیلا نیرومند، دبیر فراخوان، با اعلام این خبر افزود: از کلیه طراحان کاراکتر، تصویرگران، مجسمه‌سازان و … که در زمینه طراحی شخصیت دختران ایرانی طبع‌آزمایی کرده‌اند، دعوت می‌شود با شرکت در این فراخوان، آثار خویش را به دبیرخانه طرح ارسال کنند.

وی گفت: ویژگی شخصیت مورد نظر، یک دختر بالغ ایرانی در محدوده سنی 16 تا 22 سال با فیزیک و ظاهری ایرانی است که قابلیت استفاده در پویانماییهای سه بعدی و ساخت عروسک را داشته باشد. همچنین برای اطمینان طراحان محترم از حفظ مالکیت معنوی آنان، امکان صدور گواهی کتبی دبیرخانه مبنی بر دریافت و ثبت هر شخصیت پیش‌بینی شده است.

نیرومند اضافه کرد: هر کاراکتر باید در زمینه‌ای ساده و در قالب یک فایل (ترجیحاً با فرمت Jpeg) و با حجم کمتر از یک مگابایت به همراه پیشینه هنری مختصری از طراح آن، به نشانی رایانامه info@hhkoodak.ir ارسال شوند. مهلت ارسال آثار نیز 26 دی ماه 1393 می‌باشد.

براساس این فراخوان، حوزه هنری کودک و نوجوان پس از بررسی شخصیتهای دریافت‌شده، آثار برگزیده را خریداری خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در پایگاه خبری حوزه هنری کودک و نوجوان به نشانی www.hhkoodak.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.