سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - یکشنبه 07 دی 1393

مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

پخت نان استاندارد را پیگیری می‌کنیم

مدیر کل استاندارد استان اصفهان گفت: یکی از مباحثی که در شورای استاندارد استان مورد پیگیری قرار گرفت موضوع پخت نان استاندارد بود که مقرر شد توسط اتحادیه مربوطه پیگیری‌ها انجام شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین شفیعی با اشاره به فعالیت‌های اداره کل استاندارد در سطح استان اظهار کرد: در شورای استاندارد استان طرح‌های خوبی پیگیری شده است.

وی افزود: برای نمونه یکی از مباحثی که در شورای استاندارد استان مورد پیگیری قرار گرفت موضوع پخت نان استاندارد بود که مقرر شد توسط اتحادیه مربوطه پیگیری‌ها انجام شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان اضافه کرد: یکی دیگر از طرح‌های پیگیری شده، حضور مهندسان مجری در ساخت‌وسازها بوده که این موضوع اجباری شده است، علاوه بر آن ساختمان‌های بیش از 3 هزار متر باید مهندس مقیم داشته باشند.

وی در ارتباط با مصالح ساختمانی غیرمجاز عنوان کرد: با مصالح ساختمانی غیرمجاز برخوردها صورت گرفت و برخورد با تولیدکنندگان این مصالح ادامه دارد، مصالح غیرمجاز جان مردم را به خطر می‌اندازند و بسیار خطرناک هستند.

شفیعی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در ساخت‌وساز و صنعت کمک کنند تا ایمنی مردم در استان را درست اجرا کنیم تا مردم بیش از گذشته به استاندارد اطمینان پیدا کنند.

وی گفت: از نهادهای مربوط کمک می‌خواهیم تا به ما کمک کنند تا استانداردهای لازم را اجرایی کنیم و به امنیت بیشتر مردم کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.