سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - یکشنبه 07 دی 1393

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

موج احداث هتل برای جذب گردشگر در اصفهان ایجاد شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موج احداث هتل برای جذب گردشگر در اصفهان ایجاد شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی در جلسه شورای اسلامی شهر با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ضرورت جذب گردشگر در اصفهان اظهار کرد: زیر‌ساخت‌های جذب گردشگر باید در اصفهان ایجاد شود و ما در راستای این موضوع نیازمند احداث هتل در شهر هستیم.

وی با اشاره به ضرورت فراهم‌سازی تسهیلات لازم برای هتل‌سازی در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: برای جذب گردشگر در اصفهان باید موجی از احداث و راه‌اندازی هتل در این کلان‌شهر ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه گردشگری به عنوان یک صنعت پاک تلقی می‌شود و این صنعت پاک باید در اصفهان توسعه پیدا کند، تصریح کرد: همچنین برای جذب گردشگران در اصفهان باید موزه‌ای در خور و در شأن اصفهان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه موزه شهر اصفهان باید به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی این شهر به تمام دنیا معرفی شود، ادامه داد: در حال حاضر آثار و اماکن میراثی اصفهان در شرایط نا‌مناسب نگهداری می‌شوند.

امینی با بیان اینکه صنایع دستی و آثار تاریخی باید به صورت متوازن در اصفهان رشد پیدا کنند، تاکید کرد: اصفهان باید در این حوزه‌ها به جایگاه واقعی خود در سطح بین‌المللی دست پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت ساختمان شورا و شهرداری باید تعیین تکلیف شود، افزود: وضعیت این ساختمان باید به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه صنایع دستی از فاخر‌ترین آثار برخوردار است، گفت: در حال حاضر کارگاه‌های فعالان عرصه صنایع دستی در شأن این افراد نیست و باید شرایط لازم برای ایجاد ساخت و ساز کارگاه‌های صنایع دستی برای این افراد فراهم شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.