اصفهان شرق

کتاب‌های آشنایی با فتنه در مساجد اصفهان توزیع می‌شود

کدخبر: 47438
1393/10/07 در ساعت 09:00

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان با اشاره به برنامه‌های این مرکز به مناسبت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: رسانه‌ها یکی از ارکان مهم در جوامع بوده که با توجه به این امر باید در عرصه خبررسانی پیرامون مبحث 9 دی نوآوری انجام شود.

وی با بیان اینکه این نوآوری سبب الگوسازی درباره 9 دی می‌شود، ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند پیرامون این حادثه سئوالاتی را مطرح کرده و از این طریق روشنگری کنند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان تصریح کرد: مطرح کردن چنین مسائلی می‌تواند سبب روشن‌گری جامعه شود.

وی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه یک رسانه خوب برای حمایت از 9 دی است، افزود: ما در 79 شهر استان اصفهان نماز جمعه برگزار کرده و از این طریق پیرامون 9 دی تبلیغ می‌شود.

صالحیان با اشاره به اینکه اصفهان دارای 4 هزار و 500  مسجد است، خاطرنشان کرد: شهر اصفهان دارای 15 منطقه در سطح شهر بوده، از همین رو مقرر شده در هر منطقه در یک مسجد شاخص برای 9 دی فعالیت‌هایی صورت گیرد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان با اشاره به اینکه مقرر شده در کتابخانه‌های مساجد قفسه‌ای با عنوان 9 دی نهادینه شود،‌ ادامه داد: این قفسه‌ها با جزوه‌ها، مجلات و کتاب‌هایی که دارد می‌تواند ابعاد حماسه 9 دی را بیان کرده و آن را در جامعه نهادینه کند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم