سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 07 دی 1393

با حضور حجت‌الاسلام رئیسی

گرامیداشت حماسه ۸ دی مردم اصفهان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌اصفهان گفت:‌ گرامیداشت حماسه ۸ دی مردم اصفهان با حضور حجت‌الاسلام رئیسی برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جعفر عسگری با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی و برنامه‌های گرامیداشت آن در اصفهان اظهار داشت: این حماسه عظیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در پاسخ به فتنه 88 صورت گرفت و مردم غیرتمند جمهوری اسلامی در پاسخ به اهانت‌های فتنه‌گران به مقدسات به خیابان‌‌ها آمده و برابر فتنه صف‌آرایی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: استقلال یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های ما بود اما فتنه‌گران با ایجاد زمینه‌ ورود بیگانگان و دخالت آن‌ها در کشور، سبب ایجاد و زمینه‌سازی برای بسط و گسترش تحریم‌های ناعادلانه، ترویج پدیده ایران هراسی و ایجاد وقفه در رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون پیشتازی مردم اصفهان در رخ دادن حماسه 9 دی، افزود: سیل عظیم مردم غیور اصفهان با حضور زود هنگام خود در صحنه یعنی روز 8 دی‌ماه برابر فتنه‌گران ایستادند هم‌چنین از سوی دیگر سبب فعال شدن مردم استان‌های دیگر شدند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 برنامه‌ها و اهداف فتنه‌گران را نقش بر آب کرد، گفت:  بعد از راهپیمایی عظیم 9 دی و ایستادگی ملت مبارز برابر فتنه گران، دیگر آن‌ها به اهدافشان نرسیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی در اصفهان خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی و برنامه‌هایی با محوریت 9دی در داشنگاه‌ها، برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم پرورش، برنامه‌هایی با محوریت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و برنامه‌ای با محوریت بصیرت حسینی در استانداری اصفهان از برنامه‌های تظیم شده برای 9 دی است. البته شاخص‌ترین برنامه‌ ما با حضور حجت‌الاسلام رئیسی، روز دوشنبه در گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.