سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 12:58 - شنبه 06 دی 1393

رئيس هيئت مديره نظام صنفي كشاورزي شهرستان اصفهان

9 دی برگ زرینی بر افتخارات انقلاب اسلامی ایران است

رئيس هيئت مديره نظام صنفي كشاورزي شهرستان اصفهان گفت: روز 9 دی برگ زريني است بر افتخارات مردم انقلابي ايران و هميشه با عظمت مي ماند.

حسن محسني در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از اژیه با اشاره به حماسه 9 و بیداری ملت در برابر ددمنشی دشمان اظهار داشت: نقش مردم در 9 دی حفظ حرمت عاشورا و نظام مقدس جمهوري اسلامي بود ؛ وقتي مردم متدين و غيرتمند ايران اسلامي متوجه شدند دشمن با تمام توان و نهايت خباثت به ارزشهاي اسلامي و آموزه هاي ديني و عقايد توحيدي آنها هجوم آورده، ملت شجاعانه و با خونهاي بجوش آمده به ميدان آمدند و نقشه كينه توزانه دشمن و فتنه گران را براي هميشه نقش بر آب كردند و نشان دادند براي مقابله با توطئه هاي دشمنان و فتنه گران در عرصه، حضور جوانمردانه دارند .

رئيس هيئت مديره نظام صنفي كشاورزي شهرستان اصفهان  بصیرت را عامل مهمی در نقش برآب کردن نقشه های شوم دشمنان عنوان و گفت: مردم ديندار ، بيدار و هوشيارانه سياست روز دشمنان را رصد مي كنند و اگر روزي متوجه شدند دشمن قصد عملياتي كردن نقشه هاي شوم خود را دارد حماسه 9 دي ديگري را خلق مي كند.

وی انقلاب را الگویی سرآمد در تمام دنیا خواند و افزود: حضور و وحدت مردم هميشه در صحنه، پيروي از ولايت مطلقه فقيه، تقوا و بصيرت، و در کنار ولی فقیه ماندن از ارکانی است که  در هر زمان به عنوان ویژگی های حماسه ساز انقلاب قلمداد می شود.

عضو فعال کشاورزی شرق اصفهان خاطرنشان کرد: روز 9 دی برگ زريني است بر افتخارات مردم انقلابي ايران و هميشه با عظمت مي ماند و اين روز عزيز مثل 22 بهمن ، 12 فروردين روز جمهوري اسلامي و سوم خرداد روز آزادسازي خرمشهر نسل به نسل به جوانان  منتقل مي شود و ماندگار مي ماند.

وی در پاسخ به کسانی که می خواهند این حماسه به فراموشی رود گفت: حماسه 9 دی فراموش شدني نيست ، اما كسانيكه سعي دارند اين روز بزرگ را كمرنگ كنند بر شاخه نشسته و بن مي برند و به آنها بايد گفت:
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست

عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري

********
توبه تقصيـر  خـود افتاد از اين در محروم

از كـه مي نالـي و فـرياد چـرا مي داري ؟

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.