سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 06 دی 1393

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

میزبانی اصفهان در لیگ آکروژیم رضایت‌بخش بود

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: میزبانی اصفهان در لیگ آکروژیم رضایت‌بخش بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ اصغر نکوگل در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر آکروژیم باشگاه‌های کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور آکروژیم به میزبانی اصفهان برگزار شد که میزبانی موفق و رضایت شرکت کنندگان موجب شد تا برای مسابقات باشگاهی نیز فدراسیون به اصفهان پیشنهاد بدهد.

وی افزود: در رقابت های لیگ باشگاهی نیز 12 تیم شرکت داشتند که تیم شهرداری اصفهان موفق شد در مجموع بیشترین امتیازات را کسب کند و قهرمان مرحله نخست شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان به برگزاری جلسه مجمع عمومی و نشست روسای هیئت های شهرستانی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر رئیس و دبیر فدراسیون ژیمناستیک دو نشست را برگزار کرده و در مورد مسائل مختلف ژیمناستیک استان به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت ژیمناستیک اصفهان بر مبنای حرف نیست و مدارک و مستندات آن وجود دارد، گفت: همچنان که پس از سال‌ها توانستیم در رشته ژیمناستیک هنری در سطح کشوری به مقام دست پیدا کنیم که این مساله نشان می‌دهد برنامه‌ریزی هیئت در مسیر صحیح و اصولی بوده است.

نکوگل با بیان اینکه ورزش اصفهان در چند سال اخیر با بی‌پولی مواجه بوده است، یادآور شد: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم کمک خاصی به هیئت‌های شهرستانی داشته باشیم اما با تمام این مشکلات اعزام تیم‌های مختلف به مسابقات کشوری انجام شد و ورزشکاران ما توانستند بر سکوهای برتر کشوری بایستند.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.