سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:29 - جمعه 05 دی 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

هر کس حمایت از ولایت را تضعیف و از محرومین غافل شود فتنه گر است

امام جمعه ورزنه گفت: هر کس حمایت از ولایت، تفکر ما می توانیم و توان ملی را تضعیف نماید و از محرومین غافل شود فتنه گر است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه همگان به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به روایتی از حضرت امام محمدباقر(علیه السلام) اشاره و اظهار داشت: ایجاد الفت و صمیمیت بین یکدیگر و برخورد با شیطان از ضروریات زندگی فردی و اجتماعی افراد است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

امام جمعه ورزنه در ادامه افزود: بنیان خانواده باید ویژگی همدلی و هم فکری را در جمع خود به نحو صحیح آموزش و ترویج  دهد تا بتوانند در برابر مشکلات بزرگ به موفقیت برسند.

وی در خطبه دوم نیز به مناسبات ماه ربیع الاول اشاره و بیان داشت: هشتمین روز ربیع الاول سالروز شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام) است، امام عزیزی که در طول مدت کوتاه امامت خویش خدمات بسیار ارزنده ای را برای دین و مردم انجام دادند.

صادق زاده ضمن اشاره برگزاری شایسته و در خور تقدیر مراسم سالروز شهادت اهل بیت (علیهم السلام) در سطح بخش بن رود گفت: لازم می دانم از همه برگزار کنندگان مراسم شهادت امام رضا(علیه السلام) که در امام زاده میرزین العابدین (علیه السلام) برگزار گردید تشکر کنم. و البته باید همه هیآت مذهبی مد نظر داشته باشند که در عین پرداختن به عزاداری ها به ایام شادی، نشاط و ولادت ائمه(علیهم السلام) هم توجه ویژه داشته باشند، چرا که اسلام دین شادی و حزن توامان است.

حجت الاسلام صادق زاده در ادامه به هفته وقف اشاره و اظهار داشت: در سال های اخیر تحول بسیار شگرفی در بازگرداندن موقوفات به تصرف درآمده، در سطح استان و کشور صورت گرفته است که قابل تقدیر است، اما در عین حال توقع بیشتری برای مباحث خیریه و کمک به مردم و مستمندان از سوی آن نهاد محترم در این منطقه وجود دارد.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به حماسه 9دی گفت: یقینا 9 دی از ایام الله است که باید به این نکته توجه ویژه کرد که هرجا میثاق امت و ولایت باشد موفقیت و سربلندی خواهد بود و هر زمان از این مهم دور شویم، خسران و زیان خواهیم دید و حقاً امروز هرکس به دنبال تخریب و دوری از معنویت و عدم حمایت از ولایت چه در گفتار و چه عمل باشد و تفکر ما می توانیم و توان ملی را تضعیف کند و از محرومین غافل شود اهل فتنه خواهد بود.

                              

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.