سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 09:37 - جمعه 05 دی 1393

رییس دانشگاه پیام نور کوهپایه:

حماسه 9 دی نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد

رییس دانشگاه پیام نور کوهپایه گفت: یوم الله9 دی نباید به فراموشی سپرده شود زیرا از مقدسات کشور است.

مهدی جعفری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با توجه به تداخل برنامه ی امتحانات پایان ترم دانشگاهها و یوم الله 9 دی اظهار داشت: حفظ روحیه ی بصیرت در بین دانشگاهیان به مناسبت های خاص سال خلاصه نمی شود و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تبیین جریان فتنه سال 88 با حضور سخنرانان مجرب استان در بین دانشجویان، به نوعی بررسی مناسبت های مهم کشور در طول سال است. همچنین با نصب بنر و ارسال پیامک با محتوای حماسه 9 دی سعی در زنده نگه داشتن این روز داریم.

 
رییس دانشگاه پیام نور کوهپایه افزود: رسانه های بیگانه با تبلیغات منفی سعی در کم رنگ کردن این حماسه در بین نسل جوان دارند و این وظیفه ی استاد و دانشجو را در ارتقاء بصیرت و رفع ابهامات در خصوص حوادث سال 88 و زنده نگه داشتن پاسخ مردم در حماسه 9 دی به دشمنان را سنگین تر خواهد کرد.

 
وی با اشاره به مناسبت های ایام سال خاطرنشان کرد: 22 بهمن سال57 و دفاع مقدس از مقدسات کشور است که هر ساله با شکوه تر از سال قبل در بین مردم پاس داشته و ارزش های انقلاب و کشور عنوان می شود، همچنین حماسه 9 دی یوم اللهی است که نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و باید درسی برای نسل های آینده باشد.

 
جعفری نقشه های دشمن را همیشگی خواند و افزود: دشمن از دسیسه دست بر نمی دارد و در هر زمانی به فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب است ولی با یادآوری ایام الله در بین اقشار مردم با برگزاری جریان ها از تکرار فتنه باید بپرهیزیم.
وی در پاسخ به این سوال که جواب شما در برابر آنهایی که سعی در کم رنگ تر کردن این حماسه دارند، تاکید کرد: زنده نگه داشتن 9 دی وظیفه همه ماست و بنده مخالف اقدامات و صحبت هایی مبنی بر کم رنگ شدن این حماسه ی مردمی هستم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.