سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 00:26 - جمعه 05 دی 1393

پیام تسلیت...

تسلیت مسئولین شهر هرند در پی کشته شدن 5 عضو خانواده ناظمی

تسلیت 5 عضو خانواده ی ناظمی در حادثه تصادف قلوب مردم شهر هرند و شرق اصفهان را متاثر کرد.

به گزارش اصفهان شرق:

خانواده محترم ناظمی، کنعانی و امینی

 

سلام علیکم

خبر درگذشت 5 عضو خانواده در عزیمت از حرم باصفای امام رضا(ع) به شهر هرند در جاده جندق-دامغان بر اثر سانحه تصادف،موجب تاثر و تالم عمیق همگان گردید.

 

شهرداری، شورای شهر، بخشداری و دیگر مسئولین و همچنین کلیه خبرنگاران و اعضای سایت اصفهان شرق، ضمن عرض تسلیت به مردم شهر هرند و هم دردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای عزیزان سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

 

حمید شهبازی، حسینی بخشدار، جعفری رییس شورای شهر، کلیه اعضای شورای شهر و مسئولین هرند و همچنین مصطفی مرادی هرندی، حسین امینی هرندی، جعفر جعفری هرندی و دیگر خبرنگاران و اعضای سایت تحلیلی خبری اصفهان شرق

744b00000002323

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “تسلیت مسئولین شهر هرند در پی کشته شدن 5 عضو خانواده ناظمی”

  1. خانواده محترم ناظمی، کنعانی و امینی

    سلام علیکم

    خبر درگذشت 5 عضو خانواده در عزیمت از حرم باصفای امام رضا(ع) به شهر هرند در جاده جندق-دامغان بر اثر سانحه تصادف،موجب تاثر و تالم عمیق همگان گردید.ضمن عرض تسلیت به مردم شهر هرند و هم دردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای عزیزان سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

    [پاسخ]

  2. خانواده محترم ناظمی.کنعانی وامینی

    خبر در گذشت 5 عضو خانواده ناظمی در حادثه تصادف قلوب مردم بخش جرقویه سفلی و بلاخص مردم روستای سعادت آباد را غمگین و بسیار ناراحت کرد و اهالی این روستا ضمن عرض تسلیت و هم دردی با خانواده های محترم ناظمی .کنعانی و امینی از خداوند متعال علو درجات را برای عزیزان سفر کرده و صبر جمیل را برای بازماندگان مسئلت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.