سرویس: اجتماعی » حوادث 11:21 - پنجشنبه 04 دی 1393

در جاده دامغان به جندق:

مرگ 5 عضو خانواده هرندی در یک تصادف

تصادف در جاده دامغان به جندق پنج کشته برجای گذاشت. رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در تصادف خودرویی با کامیون در جاده دامغان – جندق در شامگاه سه‌شنبه، راننده خودرو همراه چهار سرنشین آن در دم جان باختند.

به گزارش اصفهان شرق: تصادف در جاده دامغان به جندق پنج کشته برجای گذاشت. رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در تصادف خودرویی با کامیون در جاده دامغان – جندق در شامگاه سه‌شنبه، راننده خودرو همراه چهار سرنشین آن در دم جان باختند.

سرهنگ «علیرضا رضوی خبیر» گفت: در این سانحه که ساعت 5/11 شب در کیلومتر 55 جاده دو طرفه دامغان – جندق رخ داد، راننده 25 ساله خودرو همراه چهار عضو خانواده‌اش به کام مرگ فرو رفتند.

وی با اشاره به اینکه این تصادف از نوع برخورد جلو به جلو بود، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه ،انحراف به چپ خودروی سواری را علت تصادف ارزیابی کرده‌اند.

همچنین بخوانید:

14 نظر در مورد “مرگ 5 عضو خانواده هرندی در یک تصادف”

  1. امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد. گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد. همه رفتند از این خانه بجز غم ، باز این یار قدیمی چه وفایی دارد.
    روحشان شادویادشان گرامی

  2. آقای هدایت الله ناظمی چیده شدن پنج گل باغ زندگیت را به شما وامام رضا تسلیت میگوییم از خداوند متعال برای شما صبر و تندرستی مسئلت می نماییم

  3. مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت .
    خانواده محترم ناظمی و امینی ، درگذشت پنج نفر از عزیزانتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

  4. هرندی /وکیل گفت:

    برادر گرامی جناب آقای هدایت الله ناظمی
    ضایعه اسف بارعروج نابهنگام میوه های باغ عمر وهمسفر زندگیتان موجبات تالم و تاثر همگان گردید.از این رهگذر برای شما و خاندان مصیبت زده اجر و صبر از درگاه ایزد منان خواهان و خواستارم.
    هرندی/وکیل

1 2
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.