سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 09:42 - چهارشنبه 03 دی 1393

رییس سازمان تبلیغات بخش بن رود:

برنامه های 9 دی تلنگری برای مردم در یادآوری حماسه سال 88 است

رییس سازمان تبلیغات بخش بن رود گفت: 9 دی روز بصیرت افزایی نسل چهارم انقلاب در زنده نگه داشتن حماسه ی مردمی سال 88 می باشد.

حجت الاسلام محمد هاشمی در گفتگو با اصفهان شرق با مهم خواند برنامه های اجرایی 9 دی در سراسر کشور اظهار داشت: با بهره بری درست و مطلوب و استقاده از کارشناسان آگاه و مجرب در تبیین برنامه های 9 دی می بایست اقدامی موثر در زنده نگه داشتن این روز در اذهان مردم داشت.
رییس سازمان تبلیغات بخش بن رود با تاکید بر تقویت برنامه ای معنوی سال افزود: اگر برنامه ها را با جدیت دنبال نکنیم ممکن است در بین نسل امروزی رو به فراموشی برود و به این منظور باید حداکثر تلاش خود را در تقویت جنبه های معنوی مناسبت ها نظیر حماسه ی مردمی 9 دی داشت.
وی ادامه داد: هر ارگانی به نوبه ی خودش باید در راستای مطرح کردن این روز بزرگ در بین دانش آموزان تا خانواده های آنها قدم برداشته و در این مسیر همه همکاری در زنده نگه داشتن این روز کوشش کنند.
هاشمی با ذکر این مطلب که آگاهی مردم را بالا ببریم، افزود: بصیرت افزایی نقطه ی مهمی در اجرای برنامه های این روز در بین مردم است و می توان از طرق مختلف نظیر چاپ کتاب و مجله و همچنین رویکردهای معرفتی گام برداشت تا نسل چهارمی آگاه داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “برنامه های 9 دی تلنگری برای مردم در یادآوری حماسه سال 88 است”

  1. ورزنه ای گفت:

    تا وقتی از این روز بهره برداری جناحی میشه نباید توقع ماندگاری ازش داشت…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.