سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - چهارشنبه 03 دی 1393

هلال احمر استان اصفهان؛ یکی از قوی ترین و مجهزترین تشکل های امدادی کشور

استاندار اصفهان در یدار دبیر کل فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت:هلال احمر استان اصفهان به عنوان یکی از قوی ترین و مجهزترین تشکل های امدادی کشور در جهت انتقال تجربیات و امداد رسانی در حوادث مختلف در سراسر جهان آمادگی کامل دارد .

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور،‌استاندار اصفهان در دیدار دبیر کل فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ضمن ابراز خرسندی از حضور وی در شهر گنبدهای فیروزه ای و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی گفت: اصفهان یکی از بهترین هلال احمرهای کشور را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه کشور ایران در منطقه قرار گرفته است که حوادث طبیعی زیادی در آن رخ می دهد، افزود: همین امر باعث شده است که هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همیشه در آماده باش قرار داشته باشد.

زرگرپور در ادامه تصریح کرد: در صورت وقوع حادثه غیر مترقبه تمام اتکای مدیریت استان به جمعیت هلال احمر است و از خدمات آنها استفاده می کند.

وی به نقش فعال هلال احمر جمهوری اسلانی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: هلال احمر استان اصفهان نیز با توجه به قابلیت ها و پتاسیل های خوب خود می تواند الگوی خوبی برای ارائه سایر خدمات هلال احمر در دنیا و مناطق دیگر باشد.

استاندار اصفهان افزود: جمعیت هلال احمر ایران گرچه یک تشکل غیر دولتی است ولی دولت، هلال احمر را از اجزا خود می داند و از آنها حمایت می کند و در جلسات اداری استان از این جمعیت برای همفکری و همکاری در زمینه های مختلف استفاده می کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هلال احمر استان اصفهان به عنوان یکی از قوی ترین و مجهزترین تشکل های امدادی کشور در جهت انتقال تجربیات و امداد رسانی در حوادث مختلف در سراسر جهان آمادگی کامل دارد .

وی در پایان گفت: امیدواریم فدراسیون جهانی صلیب سرخ، حمایت های مادی و معنوی لازم را از جمعیت هلال احمر استان اصفهان داشته باشد.

الحاج آمادو اس سی، دبیر کل فدراسیون جهانی صلیب سرخ نیز در این دیدار گفت: خوشنامی شما و شهر شما در خارج از مرزها هم به گوش می رسد و مهمان نوازی مردم این استان مثال زدنی است.

وی در ادامه افزود: در تمام برنامه هایی که در بازدید از این شهر صورت گرفت، فعالیت های صورت گرفته در این استان نشانگر تعهد کامل و اوج حرفه ای گری هلال احمر این استان بود و جای خرسندی است که هلال احمر استان اصفهان نه تنها از سوی گروه ها بلکه از سوی دولت نیز پذیرفته شده است .

دبیر کل فدراسیون جهانی صلیب سرخ،  این امر را نشان از کیفیت کار مدیریت استان و رهبری و هدایت های خوب آنها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هلال احمر ایران یکی از 189 عضو فدراسیون و از مهمترین آنهاست، افزود: ما علاقه مند به ادامه همکاری ها و مبادله تجربیات هستیم زیرا بسیاری از کشورها به همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بالاخص هلال احمر استان اصفهان به دلیل تجربیات، تجهیزات و امکانات پیشرفته چشم دوخته اند.

وی در پایان بازدید از ایران و جمعیت هلال احمر استان را افتخاری برای خود عنوان کرد و افزود: امروز یادداشت تفاهم نامه ای برای همکاری های بیشتر به امضا دوطرف رسید.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.