سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 03 دی 1393

استاندار اصفهان:

طرح افزایش کیفیت و تثبیت وزن انواع نان در سراسر اصفهان اجرا می‌شود

استاندار اصفهان گفت: رندسازی قیمت انواع نان با رعایت بهبود کیفیت و تثبیت وزن نان در راستای کسب رضایت بیشتر مردم و تشویق نانوایان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در کارگروه استانی طرح ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان اصفهان اظهار داشت: درهر صنفی ممکن است افراد معدود متخلف وجود داشته باشد که باید با این تخلفات احتمالی برخورد لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: آنچه باید در اولویت کار قرار گیرد، ایجاد شرایطی بوده که بستری برای تخلف وجود نداشته باشد و این کار قبل از برخورد با تخلفات باید اجرایی شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تشدید نظارت برعرضه نان توسط بازرسی اتحادیه نانوایان، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای رعایت وزن چانه، جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها و از همه مهمتر بهبود کیفیت نان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: در نقطه مقابل پیشنهاد می‌شود نانوایانی که با رعایت همه موارد مصوب از قبیل  وزن، قیمت و همه موارد بهداشتی نسبت به ارتقای کیفیت نان اقدام کنند، با معرفی دستگاههای نظارتی مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

زرگرپور با اشاره به برخی اعتراضات مردمی درباره اجباری بودن خرید نان با کنجد در بعضی از نانواییها خاطرنشان کرد: اولویت باعرضه نان عادی است وعرضه نان با کنجد اجباری نیست و فقط در صورتی که مورد تقاضای مشتریان باشد بلامانع است و این موضوع از طریق اتحادیه به نانوایان به صورت دقیق اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت غله و کارگروه نظارت ملزم هستند در زمینه توزیع گندم و آرد به کارخانجات و نانوایی‌ها و همچنین تعیین مصرف سرانه آرد شهرستان‌ها و استان بررسی لازم را صورت داده ودر صورت لزوم بازنگری کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.