سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - سه شنبه 02 دی 1393

رئیس انجمن برق و الکترونیک اصفهان خبر داد

تولید استارتر برای کارخانه‌های سیمان کشور در اصفهان

رئیس انجمن برق و الکترونیک استان اصفهان گفت: هم اکنون موفق به تولید و ساخت استارتر برای بیشتر کارخانه‌های سیمان کشور از جمله سیمان هرمزگان شده‌ایم که مجهز به خنک‌کننده هوا و آنالیز فلز است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدمحسن پورسعید اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی صنعت کشور پیشرفت‌های بسیار زیاد و خوبی داشته است و روز به روز پویاتر و شکوفا‌تر شده است اما در چند سال اخیر به دلیل عدم مدیریت، صنعت با مشکلاتی روبه‌رو شد که نیاز به رسیدگی دارد، البته با فعالیت‌های دولت محترم وضعیت رو به بهبود است و هر روز بهتر می‌شود.

وی بیان کرد: استان اصفهان در زمینه تولید و صنعت جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و ظرفیت‌های تولیدی استان بسیار بالا بوده و این در حالی است که بسیاری از این ظرفیت‌ها مورد غفلت قرار گرفته‌اند.

رئیس انجمن برق و الکترونیک استان اصفهان اضافه کرد: قطعات الکترونیکی خوبی در استان تولید می‌شود، برای نمونه در حال حاضر سه گروه از استارترها در نمونه‌های خشک، روغنی و آبی برای صنایع سنگین در اصفهان ساخته می‌شود که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی آن مانند محصولات آلمانی و اتریشی است.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون موفق به تولید و ساخت استارتر برای اکثر کارخانه‌های سیمان کشور از جمله سیمان هرمزگان شده‌ایم که مجهز به خنک‌کننده‌ هوا و آنالیز فلز است و دیگر نیازی به استفاده از قالب‌های یخ در کنار استارترها برای خنک نگه‌داشتن نیست.

پورسعید اضافه کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد رونق تولید در استان باشیم که این موضوع به طور حتم از تمامی جوانب به سود استان اصفهان است.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.