سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - سه شنبه 02 دی 1393

نمایشگاه بزرگ کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان برگزار می‎شود

بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری ۳ تا ۷ دی‌ماه با حضور ۹۸ مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران و فارس در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ نمایشگاه امسال رویکرد نوآوری را محور فعالیت‌های خود قرار داده است.

سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و امنیت، اینترنت، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای، دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی زیرگروه‌های این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد و شرکت‌های حاضر در 8 هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاه به ارائه خدمات و دستاوردهای خود در زمینه‌های مذکور می‌پردازند.

پیش‌بینی برگزاری همایش‌های ویژه رایگان از ساعت 17 تا 19 هر روز در محل سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی استان ازجمله برنامه‌های جانبی و علمی نمایشگاه امسال است.

این نمایشگاه ساعت 15 روز چهارشنبه 3 دی‌ماه به صورت رسمی و با حضور مقامات افتتاح می‌شود و پس از آن، در ساعات بازدید 15 تا 21 هر روز آماده بازدید علاقه‌مندان و متخصصان است.

دعوت از هیئت متخصص کشور هند در بخش نرم‌افزار و برگزاری رویداد استارتاپ گرایند با هدف حمایت از رویدادهای کارآفرینانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات 9 دی‌ماه در محل اتاق بازرگانی و به بهانه این نمایشگاه را می‌توان ازجمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال به شمار آورد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.