سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:01 - دوشنبه 01 دی 1393

رییس کمیته امداد جرقویه خبر داد:

200 کمک هزینه هدیه ازدواج به عروس و داماد های تحت پوشش

رییس کمیته امداد جرقویه گفت: تاکنون200 مورد کمک هزینه هدیه ازدواج و جهیزیه به عروس و دامادهای تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره جرقویه، عبدالرزاق میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت مبلغ کمک هزینه ازدواج به مددجویان درآستانه ازدواج بوده که این مبلغ پس از تکمیل مدارک و برابر ضوابط پرداخت خواهد شد.
وی افزود: مبلغ پرداخت شده هدیه ازدواج در 9 ماهه سال جاری 200 میلیون ریال می باشد.
رییس کمیته امداد جرقویه گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی کمیته امداد بحث کمک به فرزندان مدد جوی تحت پوشش کمیته امداد جهت ازدواج بوده است.
میرزایی از پرداخت 100 کمک هزینه جهیزیه به مددجویان به مبلغ 1 میلیارد ریال خبرداد و اضافه کرد : کمک هزینه جهیزیه به مبلغ 10 میلیون ریال می باشد و این مبلغ جهت خرید جهیزیه بسیار ناچیز است و کمک خیرین می تواند این عزیزان را در جهت تهیه جهیزیه کمک نماید.
وی اذعان کرد: با اعطای این کمک ها برگزاری دوره های آموزشی نوعروسان در زمینه های بیان احکا شرعی و مسائل اعتقادی ، مسائل بهداشتی ،آیین همسرداری و ….. آغازمی گردد. رییس کمیته امداد جرقویه گفت: این درحالی است که شرکت در کلاس ها ی آموزشی علاوه بر ارتقاء سطح علمی و آگاهی نوعروسان، آنها را باروشهای زندگی ساده و موفق و تربیت فرزندان صالح آشنا می‌کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.