سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - دوشنبه 01 دی 1393

عضو شورای شهر اصفهان:

باغ‌های بانوان شهر اصفهان ساماندهی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باغ‌های بانوان سطح شهر اصفهان باید به سرعت تجهیز شده و مسئولان برای تجهیز این مکان‌ها، اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار دهند.

به گزارش  اصفهان شرق؛  اصغر آذربایجانی در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از مجموعه فرهنگی بانوان واقع در خیابان فروغی اظهار داشت: در جلسه علنی تیر امسال تذکر داده شد که مجموعه فرهنگی بانوان فروغی وضعیت مناسبی نداشته و باید هرچه سریع‌تر تجهیز شود اما پس از گذشت 6 ماه هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

وی افزود: ساختمان فعلی مجموعه فرهنگی بانوان فروغی فرسوده بوده و هیچ امکاناتی نداشته و در حقیقت این مجموعه درشأن بانوان شهر نبوده و باید برای تجهیز آن اقدام شده و اگر کسی تا به حال در این زمینه مسامحه کرده، باید با او برخورد شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخاب تهران به عنوان پایتخت کتاب ایران، خاطرنشان کرد: انتخاب پایتخت کتاب در راستای ترویج کتابخوانی، تقویت مشارکت مردم در زمینه‌های فرهنگی و افزایش ظرفیت کتابخوانی با محوریت ارشاد و شهرداری بوده که لازم است ما نیز در اصفهان کمیته‌ای متشکل از شهرداری و ارشاد برای احصا توانمندی شهر در زمینه ترویج کتابخوانی را تشکیل بدهیم.

کریم نصر اصفهانی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه امروز با بیان اینکه پارک خوردوها توسط کارمندان ادارات در خیابان‌های اطراف ساختمان اداره‌های دولتی و خصوصی سبب می‌شود که ارباب رجوع امکان استفاده از این فضاها را برای پارک خودرو نداشته باشد، گفت: اگر سرویس ادارات فعال شود، می‌تواند به دولت برای کاهش آلودگی هوا کمک کند.

وی ادامه داد: برای هزینه سرویس ادارات نیز می‌توان از مشارکت خود کارمندان در این زمینه بهره برد تا با فعال شدن این سرویس برای کارمندان زمینه کاهش خودروهای تک‌سرنشین و در پی آن کاهش آلایندگی هوا را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.