اصفهان شرق

مصطفی شجاعی از باشگاه ذوب‌آهن جدا شد

کدخبر: 46648
1393/10/01 در ساعت 13:00

به گزارش اصفهان شرق؛ علی شجاعی با اشاره به زمان برگزاری تمرینات تیم به منظور آماده‌سازی بازیکنان برای حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بر‌تر اظهار داشت: تمرینات تیم از 2 دی، روز سه شنبه شروع می‌شود و بازیکنان با حضور در این تمرینات آمادگی لازم برای حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بر‌تر کسب می‌کنند.

سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان به آخرین وضعیت جذب بازیکنان ایرانی و غیر ایرانی اشاره کرد گفت: قرار است یک بازیکنی لبنانی برای پست دفاع چپ جذب شود و این بازیکن روز سه شنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کند و کادر فنی تیم درباره وضعیت جذب آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به مصدومیت پویا سیف پناهی به دلیل پارگی رباط صلیبی خاطرنشان کرد: هنوز از سهمیه خود برای جذب بازیکنان خارجی استفاده نکرده‌ایم و در بحث جذب بازیکنان ایرانی نیز می‌توانیم به جای سینا عشوری، محسن مسلمان و پویا سیف‌پناهی که به دلیل مصدومیت محروم شده، بازیکن جذب کنیم.

وی با بیان اینکه مصطفی شجاعی برای جذب به تیم پیکان دعوت شده افزود: مصطفی شجاعی در یک نامه رسمی به پیکان دعوت شده و در حال حاضر مکاتبات آن در حال انجام بوده و اگر این بازیکن نیز از ذوب‌آهن جدا شود، می‌توانیم برای پر کردن جای خالی آن اقدام کنیم.

شجاعی برگزاری اردوی تدارکاتی را فرصت مناسبی برای کسب آمادگی بازیکنان دانست و تصریح کرد: اردوی تدارکاتی مالزی با هدف رفع خستگی بازیکنان از نیم‌فصل قبل و آمادگی هرچه بیشتر برای مسابقات آینده از 10 تا 22 دی ماه برگزار می‌شود و پیش‌بینی ‌شده در این اردو چندین دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم