سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - دوشنبه 01 دی 1393

سرپرست تیم ذوب‌آهن

مصطفی شجاعی از باشگاه ذوب‌آهن جدا شد

سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: مصطفی شجاعی با نامه باشگاه پیکان به این باشگاه دعوت شده و در حال حاضر مکاتبات حضور وی در پیکان در حال انجام است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی شجاعی با اشاره به زمان برگزاری تمرینات تیم به منظور آماده‌سازی بازیکنان برای حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بر‌تر اظهار داشت: تمرینات تیم از 2 دی، روز سه شنبه شروع می‌شود و بازیکنان با حضور در این تمرینات آمادگی لازم برای حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بر‌تر کسب می‌کنند.

سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان به آخرین وضعیت جذب بازیکنان ایرانی و غیر ایرانی اشاره کرد گفت: قرار است یک بازیکنی لبنانی برای پست دفاع چپ جذب شود و این بازیکن روز سه شنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کند و کادر فنی تیم درباره وضعیت جذب آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به مصدومیت پویا سیف پناهی به دلیل پارگی رباط صلیبی خاطرنشان کرد: هنوز از سهمیه خود برای جذب بازیکنان خارجی استفاده نکرده‌ایم و در بحث جذب بازیکنان ایرانی نیز می‌توانیم به جای سینا عشوری، محسن مسلمان و پویا سیف‌پناهی که به دلیل مصدومیت محروم شده، بازیکن جذب کنیم.

وی با بیان اینکه مصطفی شجاعی برای جذب به تیم پیکان دعوت شده افزود: مصطفی شجاعی در یک نامه رسمی به پیکان دعوت شده و در حال حاضر مکاتبات آن در حال انجام بوده و اگر این بازیکن نیز از ذوب‌آهن جدا شود، می‌توانیم برای پر کردن جای خالی آن اقدام کنیم.

شجاعی برگزاری اردوی تدارکاتی را فرصت مناسبی برای کسب آمادگی بازیکنان دانست و تصریح کرد: اردوی تدارکاتی مالزی با هدف رفع خستگی بازیکنان از نیم‌فصل قبل و آمادگی هرچه بیشتر برای مسابقات آینده از 10 تا 22 دی ماه برگزار می‌شود و پیش‌بینی ‌شده در این اردو چندین دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.