سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - دوشنبه 01 دی 1393

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

افزایش مالیات اصفهان در لایحه بودجه ۹۴ بررسی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه پیشنهادی سال ۹۴ افزایش مالیات نسبت به رشد بودجه استان بیشتر بوده و از طرفی افزایش بودجه استان نیز رشد آنچنانی نداشته است و باید بررسی و اصلاح شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید محمدحسین میرمحمدی با اشاره به لایحه بودجه سال 94 دولت اظهار داشت: بودجه سال 94 با نفت 70 دلار بسته شده و با کاهش جهانی قیمت نفت، بودجه سال 94 توجه به نرخ روز با 10 تا 20 دلار کاهش در قیمت نفت اصلاح می‌شود.

وی افزود: ارائه بودجه به مجلس سر موعد مقرر و توجه ویژه به بخش سلامت از نکات مثبت عملکرد دولت در ارائه لایحه بودجه سال 94 است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه تمرکز بودجه 94 باید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، گفت: اجرایی نشدن فازهای بعدی هدفمندی یارانه‌ها و عدم پرداخت یارانه نقدی برای افزایش قیمت نان از نقاط ضعف بودجه است.

وی بیان کرد: از دیگر نقاط ضعف بودجه افزایش بودجه مالیاتی است که بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی را دچار مشکل می‌کند، مگر اینکه پایه‌های مالیاتی متوجه بخش‌های مغفول مانده مالیاتی شود.

میرمحمدی با اشاره به افزایش سهم مالیاتی استان اصفهان، تصریح کرد: افزایش مالیات نسبت به رشد بودجه استان بیشتر بوده و از طرفی افزایش بودجه استان نیز رشد آنچنانی نداشته که البته این موارد با نظر دولت قابل تغییر و اصلاح است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.