سرویس: اخبار شهرستان 13:04 - دوشنبه 13 آبان 1392

نماینده مردم شهر اصفهان:

میدان بصیرت با شعار مرگ بر آمریکا باز می شود

نماینده مردم اصفهان گفت: حضور با شکوه مردم خصوصا جوانان در راهپیمایی 13 آبان موید مقاومت ملت در برابر استکبار جهانی است.

SAM_2239 (2)

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با اصفهان شرق در راهپیمایی 13 آبان ظهار کرد: امروز یکی از نقطه عطف های تاریخ انقلاب اسلامی ماست. حضور پر شور مردم به خصوص جوانان کشور نشانگر روحیه علاقه مندی، شادابی، مقاومت و صبر ملتی پایدر در مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا حامل اهداف بسیار است، مرگ بر آمریکا یعنی گسترش اسلام در جامعه، مرگ بر آمریکا یعنی باز شدن میدان رشد و بیداری ملت ها، شعار مرگ بر آمریکا اعلام تنفر و بیزاری نسبت به استکبار و سلطه ی جهانی است و با فریاد سر دادن این شعار راه برای بصیرت  ملت باز می شود و در نهایت شعار مرگ بر آمریکا اساس تحلیل اسلامی و انقلابی ماست.

حجت الاسلام سالک با اشاره به سخنان گهر بار مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی در سال 58 سفارت خانه ی آمریکا را در تهران تسخیر کرد و اسم آن مکان را لانه ی جاسوسی گذاشت، امروز تمام سفارت خانه ی آمریکا در سراسر دنیا لانه ی جاسوسی است و ملت ها در مقابل این مساله ی مهم می بایست با ستیز با آمریکا برخورد کنند.

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر حق مسلمین در جهان تصریح نمود: ما باید تلاش کنیم در سازمان ملل مسلمین حق وتو داشته باشند و جایگاه ویژه ای را در این سازمان پیدا کنند. اگر این اتفاق بیفتد که در آینده خواهد افتاد، ساختار این سازمان عوض خواهد شد.

عضو مجلس شورای اسلامی در رابطه با مذاکرات ایران بیان نمود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما هم از مذاکرات حمایت می کنیم و این مذاکرات تجربه ای برای نشان دادن ظرفیت ایران اسلامی به جهانیان است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.