اصفهان شرق

نمایشگاه دائمی ‌فرش در اصفهان ایجاد شود

کدخبر: 46424
1393/09/30 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق؛احمد شریعتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار داشت: باید تمهیدات و امکاناتی نزدیک به مرز برای اسکان زائرین دیده شود.

وی با بیان اینکه قرار شده بلواری به نام آیت‌الله ربانی نامگذاری شود، افزود: حضور وسائط نقلیه سنگین و کامیون‌ها در شهر و در ساعاتی که کنترل ترافیک نیست، هم سبب تخلفات و هم ترافیک شده بنابراین باید با کمک مدیریت شهری در مدخل‌های ورودی پارکینگ تعبیه شود چرا که هر کامیونی موتور دیزلی داشته آلودگی بیشتری را تولید می‌کند و همچنین باید برای کمتر شدن حضور اتوبوس‌هایی که برای حمل و نقل کارمندان به خارج از شهر مشغول هستند، تمهیداتی دیده شود.

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به کمبود پارکینگ در شهر بیان کرد: کمبود پارکینگ در شهر سبب پارک حاشیه‌ای اتومبیل‌ها و در برخی موارد حمل با جرثقیل می‌شود اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این وسائل نقلیه توسط راهنمایی و رانندگی جابه‌جا شدند وجود نداشته که سبب سردرگمی مردم می‌شود که باید در این مورد تدبیر مناسبی انجام شود.

وی با اعتقاد بر لزوم حفظ دستاوردهای صنایع‌دستی ادامه داد: با توجه به تولید بهترین فرش‌ها در اصفهان اما هیچ نمایشگاهی در این رابطه وجود نداشته و خواست تولیدکنندگان فرش، نمایشگاهی در این رابطه است.

شریعتی با بیان اینکه باید تدابیری برای چشم‌انداز زاینده‌رود انجام شده و اگر بندی قبل از هر پل تعبیه شود تمام نقاط زاینده‌رود از آب پر شده و جایی از آن خشک نمی‌ماند، تصریح کرد: هنوز نتوانستیم الفبای شهر هوشمند را برای شهر داشته باشیم و باید دوربین‌های بیشتری برای شهر تعبیه شده تا کمک کننده مسائل مختلف در شهر از جمله مسائل امنیتی باشد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم