سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - یکشنبه 30 آذر 1393

معاون ‌استاندار‌ اصفهان:

تلفات جاده‌ای در اصفهان کاهش یافته است

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: با اقدامات خوبی که تاکنون انجام شده در چند ساله اخیر شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان اصفهان بوده‌ایم.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدعلی طرفه در مراسم مانور بزرگ امداد جاده‌ای، جایگاه ویژه استان اصفهان را از لحاظ قرارگیری در مرکز کشور مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: سطح راه‌های استان اصفهان وسیع و تردد در راه‌های استان اصفهان از آمار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل، توانایی تیم‌های راهداری و دستگاه‌های امداد جاده‌ای در این استان باید متناسب با انتظارات کشوری باشد.

وی اقدامات در زمینه توسعه و نگهداری راه‌های استان اصفهان را ستودنی خواند و افزود: استان اصفهان با تجهیزات در‌اختیار و اقدامات موثر، توانسته پاسخگوی نیازهای مردم و ترددکنندگان از راه‌های این استان در بحث ایمنی باشد.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان به شروع فصل سرما اشاره و بیان کرد: همه نیروهای امدادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم در سطح راه‌های استان به ویژه نقاط صعب‌العبور آمادگی کامل را داشته باشند.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان را تلفات جاده‌ای عنوان و تصریح کرد: با اقدامات خوبی که تاکنون انجام شده در چند ساله اخیر شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان اصفهان بوده‌ایم.

طرفه افزایش ایمنی را از مهمترین اقدامات حوزه راه دانست و گفت: با تلاش‌هایی که همه دستگاه‌ها برای برقراری ایمنی و ارتقای ایمنی در راه‌های استان دارند، امید است شاهد کاهش تلفات و تصادفات ناشی از رانندگی را راه‌های استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مانور، یکم دی‌ماه را روز ارج نهادن به راهداران زحمتکش به عنوان فرشتگان نجات در جاده‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت تمام کسانی که در امداد جاده‌ای در کمک و خدمت‌رسانی و آرامش و آسایش هموطنان تلاش می‌کنند، ستودنی است.

محمود محمودزاده به آیه 32 سوره مائده اشاره کرد و افزود: در این آیه آمده است هرکس انسانی را حیات بخشد گویا همه مردم را زنده کرده و ارتباط این آیه با خدمات تمامی کسانی که در امداد جاده‌ای تلاش می‌کنند، مصداق دارد.

وی عمران و آبادانی کشور را نیازمند ایجاد یک شبکه حمل و نقل ایمن و گسترده خواند و ادامه داد: امنیت، ایمنی و نگهداری راه از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: آسایش و آرامش مردم و ایمنی تردد در راه‌های استان اصفهان مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های این عزیزان بوده که در سرمای زمستان و گرمای طاقت‌فرسای تابستان به دور از خانواده در خدمتگزاری به مردم کوشا هستند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی مانور بزرگ امداد جاده‌ای و استقرار تیم‌های امدادی برقراری تردد ایمن و روان در سطح راه‌های استان اصفهان است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.