سرویس: اجتماعی 21:14 - یکشنبه 12 آبان 1392

ایسنا دعوت صداسیما از مردم برای حضور در 13آبان را افراطی‌گری علیه دولت خواند+عکس

خبرگزاری دولتی ایسنا در خبری تامل برانگیز عملکرد صدا و سیما در آستانه روز استکبار ستیزی 13آبان را افراطی گری خوانده است.

image19813
به گزارش اصفهان شرق به نقل از دانا، خبرگزاری دولتی ایسنا در خبری تامل برانگیز به نقل از سایت روز نو عملکرد صدا و سیما در آستانه روز استکبار ستیزی 13آبان را افراطیگری خوانده است.

متن خبر ایسنا به شرح زیر است:

«در روزهای گذشته صدا و سیما تبلیغات وسیعی را در شبکه‌های مختلف سیما برای تشویق مردم به حضور در مراسم 13 آبان آغاز کرده است و این در حالی است که تا کنون چنین تبلیغاتی برای این مراسم در سال‌های گذشته سابقه نداشته است.

این تبلیغات عجیب صدا و سیما در حالی صورت می‌گیرد که امسال دولت در حال انجام مذاکرات حساس و نفس‌گیری با طرف‌های غربی و آمریکاست و نیاز به حمایت و اجماع داخلی برای به ثمر رسیدن این مذاکرات دارد اما گویا برخی افراطیون که اخیرا با نصب بنرهای «صداقت آمریکایی» پرژه تخریب دولت در مذاکرات را آغاز کردند و بعد از آن تریبون‌های نمازجمعه را علیه دولت فعال کردند، اکنون هم تلاش دارند که مراسم 13 آبان را تبدیل به فرصتی برای تخریب دیپلماسی فعال دولت کنند.

تمام این اقدامات تخریبی توسط افراطیون در حالی صورت می‌گیرد که رهبر معظم انقلاب حمایت تمام‌قد خود را از تحرکات دیپلماسی دولت اعلام کرده‌اند و مشخص نیست پشت پرده این اقدامات تخریبی توسط افراطیون به کجا ختم می‌شود!

لازم به ذکر است که مراسم 13 آبان هر ساله به صورت نمادین با حضور تعدادی از دانش‌آموزانی که از مدارس می‌آمدند در مقابل لانه جاسوسی برگزار می‌شود و هیچ‌گاه نیازی به این‌گونه تبلیغات وسیع برای این مراسم نبوده چراکه طیف شرکت‌کننده در این مراسم مشخص است و اگر به تصاویر سال‌های گذشته این مراسم مراجعه شود این امر کاملا هویداست و نیازی به این همه تبلیغ برای حضور مردم نیست.»

a3d0c1ca-9aef-4fe6-bb16-a85bddd75a01

برای خواندن دقیق متن خبر اینجا را کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.