سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:15 - شنبه 29 آذر 1393

پاسخ چیست؟

انتظار جوانان براآن جنوبی در ساخت کامل استخر شنای رحیم آباد

استخر شنای رحیم آباد یکی از 4 استخر مهم شرق اصفهان به شمار می رود.

به گزارش اصفهان شرق: استخرهای شنا از مکان های تفریحی برای استفاده ی مطلوب همه ی اقشار به خصوص جوانان است و در سالهای اخیر جدا از ورزش و تفریح، به منظور استفاده ی درمانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مناطق محروم شرق اصفهان به سبب فاصله ی زیاد با شهرهای بزرگ امکان دسترسی مطلوب به مراکز تفریحی را ندارند و گاها با هزینه های گزاف و طی کردن مسافت طولانی، شنای چند هزاری را تجربه می کنند.
بر این اساس ساخت استخر های شنا با امکانات مطلوب از موارد مهم و نیاز اساسی مناطق محروم شرق اصفهان است.
استخر کوهپایه تا 90 درصد تکمیل با 10 درصد باقی مانده و با عدم بودجه کمی راکد ماند.
استخر هرند و ورزنه از دیگر پروژه های شر ق است که پرداختن به آن از بحث این خبر خارج است.
شنیده ها حاکی از این مطلب است که استخر چهارم شرق اصفهان واقع در رحیم آباد با حذف ساخت جکوزی و سونا مواجه شده است و بدون این دو مکان احداث خواهد شد تا زودتر به بهره برداری رسد.
برخی از جوانان براآن جنوبی در گفتگو با اصفهان شرق از مسئولین درخواست ساخت اساسی استخر با کلیه ی تغیرات راخواستار شدند تا نیازی به رفتن به بهارستان و اصفهان نباشد.

دکتر حسن کامران اظهار داشت: طی گفتگو با مدیر شرکت توسعه ورزش تهران، وی از تکمیل موارد مهم و اصلی استخر در ابتدای کار خبر داد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به منظور عدم تعطیلی در کار استخر مقرر شد تا تخصیص بودجه برای اسکلت و قسمت های مهم استخر انجام و ساخت جکوزی و سونا در مراحل بعدی تکمیل شود و این گفته با حذف جکوزی طرح شده تناقض داشته و امیدواریم بتوان به طور کامل از این استخر بهره برداری شود.
به گزارش اصفهان شرق: استخرهای شنای شرق اصفهان در انتظار تکمیل و بهره برداری مدت هاست مانده است و امیدواریم مسئولان پیگیر ساخت کامل و بازگشایی این اماکن ورزشی باشند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.