سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:42 - شنبه 29 آذر 1393

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس:

مجلس برای توسعه برنامه‌های قرآنی در کشور برنامه‌ریزی می‌کند

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوران ما باید با تمسک به قرآن کریم با ناتوی فرهنگی مقابله کنیم و برنامه‌ریزی مجلس در زمینه توسعه برنامه‌های قرآنی در کشور است.

به گزارش اصفهان شرق؛  لاله افتخاری در مراسم اختتامیه نخستین دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن‌آموزانی که در این جلسه حضور دارند، تشنه فرهنگ قرآنی بوده و در این دورانی که تهاجم فرهنگی و ناتو فرهنگی علیه کشور وجود داشته ما می‌توانیم با تمسک به قرآن برابر این مشکل ایستادگی کنیم.

وی افزود: ما باید توجه ویژه‌ای نسبت به یادگیری قرآن داشته تا فرزندان ما بتوانند از این معجزه پیامبر استفاده کنند. آن‌ها باید توجه داشته باشند که پیامبر تأکید بسیاری بر عدم جدایی قرآن و عترت داشته است.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت مناسب قرآن آموزان نوجوان، خاطرنشان کرد: اگر مدیران آینده ما قرآنی تربیت شده و از نگاه اهل‌بیت(ع) به پست نگاه کرده و به نجات مردم را از دست دشمنان مد نظر بگیرند، مدیران موفقی شده و در رکاب امام‌زمان (ع) خدمت می‌کنند.

وی گفت: اگر ما از سنین کودکی، کودکان را با قرآن تربیت کرده به طور قطع در آینده استادان و مدیران بزرگی تربیت می‌شوند.

افتخاری با اشاره به فعالیت‌های مجلس در راستای فعالیت‌های قرآنی، بیان کرد: خوشبختانه از سال‌ها قبل، ظرفیت مناسبی فراهم شد تا در خدمت قرآن بوده و در این راستای فعالیت کنیم. در شورای توسعه فرهنگ قرآنی همه ما تلاش داریم که فعالیت‌های قرآنی و پژوهشی انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه در دولت قبل راه‌های خوبی ایجاد شده که حدود 3 میلیون دانش‌آموزان برای حفظ قرآن شروع به فعالیت کرده هم‌چنین در عرصه ترویج قرآن و استفاده از ظرفیت مردمی فعالیت‌های مناسبی صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.