سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 29 آذر 1393

دبیرکل جهانی فدراسیون صلیب سرخ از هلال احمر اصفهان بازدید کرد

دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در سفری ۲ روزه برای بازدید از توانمندی‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان وارد این شهر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ الحاج آمادو گوئیه سی دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر که نخستین دبیرکل مسلمان این فدراسیون نیز بوده به اتفاق هیئت همراه وارد اصفهان شدند.

دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پس از ورود به اصفهان با استاندار اصفهان دیدار کرد.

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در این دیدار با اشاره به قرار گرفتن ایران در میان 10 کشور حادثه خیز جهان گفت: جمعیت هلال احمر ایران فعالیت‌های گسترده و موثری را در کشورهای حادثه خیز جهان داشته است.

وی حمایتهای فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را عامل رشد و توسعه هلال احمر ایران دانست و افزود: آمادگی همکاری بیشتر و انتقال تجربیات و کمک‌های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان با سازمان‌های جهانی را داریم.

بازدید از توانمندی‌ها و فعالیت‌های جوانان هلال احمر اصفهان

دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر همچنین پس از دیدار با استاندار اصفهان به همراه رئیس سازمان جوانان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اعضای شورای معاونان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز فرهنگی امدادی جنوب جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان از نزدیک با فعالیت‌های شاخه های جوانان هلال احمر این شهرستان آشنا شدند.

الحاج آمادو گوئیه سی در ابتدای حضور خود در این مرکز با حضور در یادمان 350 شهید امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اهدای گل به مقام شامخ شهدای امدادگر هلال احمر ادای احترام کرد.

در این بازدید گوشه‌ای از فعالیت‌های کانون‌های غنچه‌های هلال، دانش‌آموزی و دانشجویی در چادرهای مستقر در مرکز به نمایش درآمد همچنین غرفه‌های فرآیند عضوگیری، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، کاروان نیکوکاری، کانون اصلاح و تربیت، ایدز و اعتیاد و همچنین آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آموزش پایه داوطلبی نیز برپا شده بود.

از دیگر ویژه برنامه‌های اجرا شده در این بازدید می‌توان به برپایی سیاه چادرهای عشایر و روستائیان برای نمایش فعالیت‌های کانون‌های روستایی اشاره کرد.

همچنین در پایان این بازدید یک نهال با هدف حفظ محیط زیست توسط دبیرکل فدراسیون کاشته شد.

وی برای بازدید از توانمندیهای جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روند خدمت رسانی داروخانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز بازدید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: الحاج آمادو گوئیه سی در اولین روز از حضور خود در اصفهان ضمن حضور در جمعیت هلال شهرستان اصفهان و آشنایی با فعالیت‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، از داروخانه این جمعیت نیز بازدید کرد.

محسن مومنی افزود: دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و هیات همراه با روند ارائه خدمات و خدمت رسانی داروخانه جمعیت هلال احمر استان آشنا شده و از بخش‌های مختلف داروخانه از جمله انبار دارو و نحوه نگهداری داروهای یخچالی بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.