سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:44 - جمعه 28 آذر 1393

کامران در گفتگو با اصفهان شرق گفت:

جلوگیری از رواج جریان سکولار ضد دینی در سایه ی اتحاد حوزه و دانشگاه

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با اتحاد دانشگاه و حوزه در جهت خدمت به بشیریت در مسیر عدالت قرار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: روز 27 آذر ماه روز شهادت آیت الله دکترمحمد مفتح که در تقویم ما به روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
حسن کامران در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به وحدت واقعی در بین حوزه و دانشگاه اظهار داشت: روز شهادت آیت الله محمد مفتح بنام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شده است. این دو نهاد به عنوان جریان دینی و به معنای واقعی می توانند دور هم جمع شوند تا در یک صف محکم مقابل نقطه الهادی و انحرافی ایستادگی کنند یعنی جریان سکولار که یک جریان ضد دینی است اجازه پیدا نکند در جامعه ما ظهور و نمایان گردد.
نماینده مردم اصفهان افزود: دانشگاه و حوزه همراه با پویای علم و دین می توانند در خدمت بشریت در جهت عدالت قرار گیرند و در سالی که بنام سال فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی است و امیدواریم با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی، بتوان وحدت این دو نهاد را عملی کرد.
وی نقد منصفانه را در زمینه ی وحدت دانشگاه مهم دانست و خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه با وجود وحدت باید بتوانند بطور منصفانه از یکدیگر نقد کنند و فضایی ایجاد کنند که این دو نهاد بتوانند شادابی سیاسی خود را حفظ کنند و مسلما این شادابی با سیاسی کاری از زمین تا آسمان فاصله داشته و متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.