سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:00 - سه شنبه 02 دی 1393

صاحب نیوز همزمان با دهه آخر صفر برگزار می کند؛

مسابقه عکاسی سوگواره عطش زیارت

مسابقه عکاسی سوگواره عطش زیارت ویژه تصاویر زائران از اربعین حسینی و زیارت کربلا تا پایان ماه صفر و زیارت مشهد الرضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق  به نقل از صاحب نیوز: همزمان با دهه آخر صفر و اجتماع عظیم زائران حسینی در کربلا و بسیاری از اماکن زیارتی در سراسر کشور همچنین درپیش بودن ایام شهادت علی بن موسی الرضا (ع) پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز مسابقه عکاسی را ویژه برترین عکس های زائران و عاشقان کربلا و مشهد الرضا برگزار می کند.

مهلت ارسال آثار علاقه مندان به  شرکت در این مسابقه ۱۵ دی ماه ۹۳ اعلام شده و بعد از داوری آثار اسامی بهترین عکس و عکاسان  ۱۹ دی ماه همزمان با ۱۷ ربیع و سالروز ولادت پیامبر اعظم رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) اعلام می شود.

بر اساس گزارش های رسیده استان اصفهان بیشترین آمار زائران حسینی به کربلای معلا را در محرم امسال به خود اختصاص داده است و قطعا زائران تصاویر ناب و بسیار زیبا را به ثبت رسانده اند و در این مسابقه منتظر ارسال این آثار به مسابقه سوگواره عطش زیارت هستیم.

این مسابقه در دو بخش عکس  از زیارت اربعین در اماکن مختلف بدون محدودیت و زیارت امام رضا(ع) به صورت کاملا آزاد برگزار می‌شود و در آن عموم مردم می توانند تصاویر خود را تا۱۵ دی ماه به  info@sahebnews.ir یا در بخش ویژه سایت ارسال نمایند.

لازم به ذکر است جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر مشهد مقدس و سکه طلا به ۱۰ نفر از برگزیدگان تقدیم می گردد.

آثار ارسال شده هیچ محدودیتی در سایز، نوع ابزار ثبت تصویر (دوربین های پیشرفته، آماتوری و دوربین موبایل) ندارد و تصاویر ثبت شده هیچ قید محدودیت مکانی ندارد و می‌تواند از هر مراسم اربعینی در هر جای جهان ثبت شده باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.