سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:30 - جمعه 28 آذر 1393

بخشدار بن رود در ستاد مراسم بزرگداشت دهه فجر:

ایام الله دهه فجر را با نشاط معنوی در بخش بن رود برگزار می کنیم

جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بخش بن رود با هدف کیفی نگری در اجرای برنامه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: اولین جلسه ستاد دهه فجر با حضور مسئولین شهر ورزنه و به ریاست بخشدار و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل گردید.
صادقی بخشدار بخش بن رود با اشاره به گرامی داشت دهه فجر اظهار داشت: مراسم گرامی داشت دهه فجر و 9 دی از اهمیت بسیاری برخوردار است و مسئولان توجه داشته باشند که با نشاط اجتماعی و معنوی برنامه هایی در شان این ایام داشته باشیم.


حجت الاسلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطالبی در رابطه با برگزاری برنامه ای مطلوب و تشکیل کمیته هایی در این رابطه مطالبی بیان نمود.
گفتنی است تعیین کمیته های برنامه ریز برای دهه فجر و برپایی برنامه هایی طبق نیاز منطقه با ابلاغ شورای هماهنگی بخش در دستور کار کمیته ها قرار گرفت.


لازم به ذکر است با توجه به وسعت منطقه مشارکت همه دستگاه های اجرایی بخش با توجه به ظرفیت موجود در مناطق تحت نظرشان در اجرای برنامه ای پر محتوا و متنوع از دیگر نکات مهم جلسه بود.
برنامه ریزی در جهت برگزاری همایش نخبگان بخش به مسئولیت شواری اسلامی شهر ورزنه در ایام الله دهه فجر از دیگر موارد حائز اهمیت در این زمینه بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.