سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - جمعه 28 آذر 1393

رئيس پليس راهور استان اصفهان در گفتگو با ايمنا:

محدوده زوج و فرد در اصفهان گسترش پيدا مي‌کند/ براي افزايش جرائم منتظر تصميم دولت هستيم

رئيس پليس راهور استان اصفهان گفت: محدوده کنوني زوج و فرد، بخش کوچکي از قسمت مرکزي شهر است اما شايد سال آينده اين محدوده به دو برابر افزايش پيدا کند چرا که تعداد خودرو و موتورسيکلت نيز افزايش پيدا مي‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسين غلامي پيرامون آخرين اقدامات در رابطه اجراي طرح پايش تصويري در محدوده ترافيکي زوج و فرد اظهار داشت: يکي از مواردي که براي کاهش آلودگي هوا نيازمند رعايت آن هستيم، اجراي طرح زوج و فرد است اما مسلم است که ما نمي‌توانيم به وسيله نيروي انساني اين طرح را به صورت کامل کنترل کنيم، چرا که بحث ما فقط يک معبر نيست و خيابان‌ها و کوچه‌هاي مختلفي در اين محدوده قرار دارند که وسايل نقليه در آن تردد مي‌کنند.
وي افزود: طرح زوج و فرد از سال ۸۹ در شهر اصفهان کليد خورد و قرار بود اين طرح توسط پايش تصويري عملياتي شود، اقدامات لازم براي فراهم شدن شرايط اجراي پايش تصويري در حال انجام است اما هنوز به نتيجه نهايي رسيده و شايد به يک ماه زمان نياز داشته باشد تا اجرايي شود.
سرهنگ غلامي تصريح کرد: محدوده زوج و فرد جايي قرار گرفته که مجموعه‌هاي تاريخي، ديدني، مراکز پزشکي و تجاري و ادارات شهر در آن واقع شده و چون وسايل نقليه عمومي نيز ساماندهي نشده اند مردم اطمينان کافي براي استفاده از وسائل نقليه عمومي نداشته و ترجيح مي‌دهد از وسيله نقليه شخصي استفاده کنند.
وي با اشاره به تصميمات جلسه روز گذشته استانداري اصفهان بيان کرد: همکاران ما در شهرداري دوربين‌ها را نصب کرده و اگر سيستم پايش تصويري راه اندازي شود تأثير بسزايي در تردد مردم خواهد شد.
رئيس پليس راهور استان اصفهان با بيان اينکه طرح زوج و فرد نيازمند گسترش در محدوده بيشتري است گفت: محدوده کنوني بخش کوچکي از قسمت مرکزي شهر است اما شايد سال آينده اين محدوده به دو برابر افزايش پيدا کند چرا که تعداد خودرو و موتورسيکلت نيز افزايش پيدا مي‌کند.
وي در مورد چگونگي افزايش جرائم تخلفات رانندگي تأکيد کرد: برابر قانون هر سه سال يک بار جرائم جديد از طرف نيروي انتظامي به دولت داده مي‌شود تا در مجلس مصوب شود امسال قرار بود اين اتفاق انجام شود که تا کنون صورت نگرفته است اما در حال بررسي هستيم تا ببينيم دولت چه تصميمي در اين مورد مي‌گيرد.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “محدوده زوج و فرد در اصفهان گسترش پيدا مي‌کند/ براي افزايش جرائم منتظر تصميم دولت هستيم”

  1. همشهری گفت:

    واقعاً انگیزه شما از گذاشتن طرح چیست آیا وسایل نقلیه شما در شهر تکمیل است آیا امکان استفاده وسایل نقلیه برای عموم راحت است طرح نباید سنجیده انجام می گرفت آیا سرویس مدارس با استاندارد و امنیت دانش آموزان را جابجا می کند چرا نظر سنجی نمی کنید چرا بی مقدمه من شخصاً با گذاشتن طرح مخالف نیستم ولی ابتدا شما مترو شهر را راه اندازی کنید شما اتوبوسهای شهری را بایک برنامه انجام دهید شما با تاکسی رانی هیچگونه هماهنگی جهت سرویس دهی ندارید طرح بدون سرویس دهی وسایل نقلیه برای مردم خیلی خیلی بی فایده است حالا شما این مطلب را بذارید یا نذارید مهم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.