سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - جمعه 28 آذر 1393

شهردار اصفهان:

مخالف اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان هستم

شهرداری اصفهان با بیان اینکه مخالف اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان هستم، گفت: وقتی تجهیزات و وسایل لازم برای اجرای این طرح وجود نداشته باشد، طرح به صورت ناقص اجرا می‌شود و طرح ناقص هم همان بهتر که انجام نشود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه بررسی موانع و مشکلات حمل و نقل درون‌ شهری و ترافیک شهر اصفهان با اشاره به اینکه از 400 دستگاه اتوبوس گازسوز به دلیل اختلاف قیمت گاز استفاده نمی‌شود، اظهار کرد: قیمت گاز اعلام شده برای اتوبوس‌های گازسوز 40 تومان است در حالی که اتوبوسرانی 600 تومان بابت هر مترمکعب گاز پرداخت می‌کند.

وی افزود: جایگاه CNG فرزانگان اصفهان در طول روز تنها دو ساعت در اختیار شرکت اتوبوسرانی است که عملا پاسخگوی نیاز نیست و تنها حدود 80 اتوبوس می‌تواند سوخت‌گیری کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اتوبوس گازسوز در اصفهان هشت سال پیش تولید شده اما هنوز در بحث استفاده از گاز مشکل وجود دارد که باید فکری برای آن شود.

وی ادامه داد: باید اقدامی صورت گیرد تا ظرفیت دو ساعته جایگاه فرزانگان به 10 ساعت و یا 24 ساعته افزایش یابد و قیمت گاز نیز مشخص شود.

سقائیان‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه با طرح زوج و فرد تردد خودروها مخالف است، بیان کرد: از ابتدای طرح زوج و فرد، استاندار قبلی نیز جزء مخالفان این طرح بود.

وی گفت: وقتی تجهیزات و وسایل لازم برای اجرای این طرح وجود نداشته باشد طرح به صورت ناقص اجرا می‌شود و طرح ناقص هم همان بهتر که انجام نشود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: از سویی گفته می‌شود طرح مقابله با موتورسیکلت و از طرفی 14 کارخانه تولید موتورسیکلت در اصفهان هر روز موتور تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین نمره‌گذاری روزانه 600 خودرو در اصفهان و ورود به خیابان‌ها مشکلی است که ترافیک را بیشتر می‌کند که باید فکر اساسی برای آن شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.