سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - جمعه 28 آذر 1393

استاندار اصفهان:

اصفهان رتبه دوم جذب منابع کشور را به خود اختصاص داد

استاندار اصفهان گفت: ‌اصفهان پس از تهران که ۴۴ درصد جذب منابع کشور را به خود اختصاص داده‌، با ۷.۶ درصد از نظر جذب منابع، رتبه دوم را در کشور دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در نوزدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان، با اشاره به رتبه دوم اصفهان در کشور از نظر جذب منابع اظهار داشت: استان تهران با جذب حدود 44 درصد منابع رتبه نخست را در کشور دارد و اصفهان با 7.6 درصد جذب منابع در رتبه دوم قرار گرفته که این خود گویای بسیاری از مسائل است.

وی با بیان رتبه دوم اصفهان در مصرف منابع تصریح کرد: اصفهان در مصرف منابع نیز رتبه دوم را پس از تهران دارد زیرا تهران 46.5 درصد مصرف منابع و اصفهان 6 درصد مصرف منابع داشته‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حداقل مصرف منابع در بانک‌ها 85 درصد است، افزود: بانک‌های دولتی و نیمه دولتی 102 درصد و بانک‌های خصوصی 52 درصد منابع را مصرف می‌کنند.

وی گفت: در حال حاضر بیشترین منابعی که از اصفهان به استان‌های دیگر انتقال می‌یابد، توسط بانک‌های خصوصی انجام می‌گیرد و در همین راستا با برگزاری جلسات مختلف، تذکرات جدی به این بانک‌ها درباره جبران کمبود مصرف منابع داده شد.

‌رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان با اشاره به رتبه نخست این شورا در کشور خاطرنشان کرد: این موفقیت نتیجه یک کار گروهی بوده و همه عوامل شورا سبب به دست آمدن رتبه نخست اصفهان شدند.

‌انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.