سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - جمعه 28 آذر 1393

استاندار اصفهان:

شعبه‌های شهرستانی احزاب در اصفهان هرچه سریعتر تشکیل شود

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه شعبه‌های شهرستانی احزاب نیز باید هرچه سریع‌تر تشکیل شوند گفت: استانداری اصفهان برای اعطای مجوز به این تشکل‌ها، براساس مقررات جاری آمادگی کامل دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در سومین نشست کاری خود با تشکل‌های رسمی سیاسی کشور که به صورت مستقل با سران اصلاح‌طلب برگزار شد، اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید، اعتدال‌گرایی بوده و در این راستا برای رفع مشکلات استان نیازمند کمک همه احزاب سیاسی هستیم.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان 48 حزب و تشکل سیاسی به صورت فعال و نیمه‌‌فعال به انجام فعالیت‌های سیاسی در چارچوب قانون اساسی مشغول هستند، افزود: این گروه‌ها فعالیت‌های مثمر‌ثمری را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب انجام می‌دهند.

استاندار اصفهان با اشاره به دیدارهای خود با گروه‌ها و احزاب سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر بیان کرد: این سلسله نشست‌ها با هدف هم‌افزایی و ایجاد نشاط سیاسی در استان، هم به صورت مستقل و هم با حضور همه همه سران احزاب برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که در ماه مبارک رمضان و با حضور تمامی احزاب سیاسی استان برگزار شد، بر ایجاد یک کارگروه متشکل از نمایندگان احزاب فعال سیاسی برای رفع مشکلات و معضلات استان تاکید شد.

زرگرپور با اشاره به لزوم تشکیل هر‌‌چه سریع‌تر این کارگروه گفت: ایجاد هماهنگی بین همه احزاب سیاسی برای انجام فعالیت‌ها و همچنین ایجاد نشاط سیاسی در جامعه ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه شعبه‌های شهرستانی احزاب نیز باید هرچه سریع‌تر تشکیل شوند، خاطرنشان کرد: استانداری برای اعطای مجوز به این تشکل‌ها، براساس مقررات جاری آمادگی کامل دارد.

در این جلسه که با حضور روسای 14 تشکل سیاسی شناسنامه‌دار اصلاح‌طلب و تعدادی از پیشکسوتان این تشکل‌ها برگزار شد، حضار به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف استان پرداخته و آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همراهی به مدیریت ارشد استان اعلام داشتند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.