سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - جمعه 28 آذر 1393

عضو شورای شهر اصفهان:

امکانات ورزشی ویژه بانوان در اصفهان محدود است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مباحث مهم ورزشی بحث ورزش بانوان است، امکانات ورزشی ویژه بانوان محدود است و باید زیرساخت‌های بهتری فراهم شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ وحید فولادگر در حاشیه بازدید از سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری متولی ورزش شهر است و همه باید از این حرکت حمایت کنند، گفت: فعالیت سازمان باید با قدرت پیگیری شود و هر شخصی که دغدغه سلامت مردم شهر را دارد باید از ورزش حمایت کند، کارتان را با قدرت و در راستای رضایت حق تعالی و مردم انجام بدهید.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ ورزش از رسالت‌های اصلی سازمان است، افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه فرمودند زندگی خود را به چهار بخش تقسیم کنید که یک قسمت آن ورزش باشد، این صحبت نشان از اهمیت بحث ورزش در جامعه دارد، توصیه می‌کنم ضمن هماهنگی با رسانه‌های شهر برای توسعه فرهنگ ورزش، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت داشته باشید.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: برای اقشار مختلف به فراخور فرهنگ خودشان الگوسازی کنید، رسالت شهرداری بیشتر ورزش همگانی است، نگاه به ورزش قهرمانی و زیر‌سازی آن لازم است اما از فعالیت در بعد حرفه‌ای باید پرهیز شود.

وی اضافه کرد: یکی از مباحث مهم ورزشی بحث ورزش بانوان است، امکانات ورزشی ویژه بانوان محدود است و باید زیرساخت‌های بهتری فراهم شود، زمانی که یک مادر به ورزش روی بیاورد این فرهنگ را در خانواده خود نهادینه می‌کند و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده برابر با نهادینه شدن ورزش در جامعه است.

فولاد‌گر با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت مردم نیز استفاده کرد، ادامه داد: باید از مشارکت‌های مردمی در بحث ایجاد زیرساخت هم استفاده شود، امکانات موجود با نیازهای مردم قابل مقایسه نیست اما می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب بهترین بهره‌برداری را از امکانات موجود برد، تعامل با سایر ارگان‌ها مانند آموزش و پرورش، سپاه و بسیج می‌تواند راهکار مناسبی برای ایجاد بستری مناسب‌تر باشد.

وی تصریح کرد: در گذشته تفاهمنامه‌هایی امضا شده که به خاطر یکسری از مشکلات عملیاتی نشده است، با پیگیری و رفع این موانع می‌توان از ظرفیت موجود در شهر بهترین بهره را برد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.