سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - جمعه 28 آذر 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

8 درصد بودجه عمرانی استان‌ها به روستا‌ها اختصاص داده شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت درصد از بودجه عمرانی استان‌ها باید به روستا‌ها اختصاص داده شود و در صورتی که روستا‌‌ها تقویت شود، بسیاری از مشکلات موجود در کلان‌شهر‌ها کاهش می‌یابد.

به گزارش اصفهان شرق؛ نیره اخوان در چهل و نهمین اجلاس مشورتی شورا‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: بنده ناظر شورای حل اختلاف استان هستم و ما با انتخاب شهردار توسط کمیته حل اختلاف مخالفت کردیم.

وی اضافه کرد: انتخاب شهردار به این روش معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هشت درصد از بودجه عمرانی استان‌ها باید به روستا‌ها اختصاص داده شود و در صورتی که روستا‌‌ها تقویت شود، بسیاری از مشکلات موجود در کلان‌شهر‌ها کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ششم توسعه در حال تدوین است، ادامه داد: احکام و مقررات مالی در بودجه سال آینده دولت به تصویب رسیده است.

اخوان با بیان اینکه آب و هوا از مهم‌ترین مشکلاتی است که کلان‌شهر‌های کشور با آن مواجه هستند، تاکید کرد: کلان‌شهر اصفهان نیز با این مشکلات مواجه است و مسئولان متولی امر باید با استفاده از راهکار‌های لازم برای رسیدگی به این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

وی به پروژه متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: ما در بودجه سال آینده دولت به تقویت بودجه متروی اصفهان کمک کردیم و امیدواریم که این پروژه هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.