سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - جمعه 28 آذر 1393

فرمانده انتظامی اصفهان:

۹۷ درصد از کشفیات جرم اصفهان به صورت علمی انجام شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۹۷ درصد از کشفیات جرم اصفهان به صورت علمی انجام شده و توجه به مسائل علمی در این فرماندهی اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی  در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی شهر خالد آباد نطنز اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده در سطح کشور، نیروی انتظامی استان اصفهان در سطح کشور، مقام نخست سلامت اداری را به خود اختصاص داد.

وی افزود: مهم‌ترین رویکرد نیروی انتظامی رأفت، رحمت و مهربانی با مردم بوده و بالاترین درجه برای نیروی انتظامی درجه خدمت‌گزاری برای مردم شریف ایران اسلامی به شمار می‌رود و افتخار ما این است که گوش به فرمان فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امروزه نیروی‌های پلیس در سراسر کشور با جان فشانی‌های خود چتر امنیت را بر فراز کشور بر افراشته‌اند و اجازه کوچک‌ترین حرکت برای سلب آسایش مردم را نمی‌دهند.

وی بیان کرد: این نهاد از همه مردم ایران اسلامی که در بحث نگهبان محله و پلیس یار افتخاری با ما نهایت همکاری را داشتند، تشکر کرده و امیدوار هستیم با همکاری مردم روز به روز شاهد افزایش امنیت باشیم.

سردار آقاخانی پیرامون کشفیات و نحوه کشف آن‌ها در استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان در بحث کشفیات در همه موارد در کشور جایگاه خوبی را به دست آورده که 97 درصد از کشفیات به صورت علمی و دقیق بوده است.

وی امنیت امروز را نیازمند پشتوانه تحقیق و پژوهش عنوان کرد و افزود: امروز برآوردهای اجتماعی و نتایج تحقیقات و پژوهش‌های روز در حوزه‌های مختلف امنیتی، ابزاری بسیار قوی برای تصمیم گیری بهتر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: کارهای بسیار خوب علمی و تحقیقاتی در نیروی انتظامی استان انجام شده و این کارها منجر به راه اندازی پلیس گردشگری، ایستگاه‌های امنیت و سلامت و غیره شده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.