سرویس: تولیدی » خبر پوششی 08:18 - پنجشنبه 27 آذر 1393

در دومین مجمع عمومی آموزش و پرورش بن رود مطرح شد:

کمبود معلمان خواهر بومی از عمده مشکلات بخش بن رود است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان ضمن تاکید بر بروزرسانی دانش معلمان خواستار حضور هرچه بیشتر آنان در عرصه های پژوهشی شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: دومین جلسه مجمع عمومی گروههای آموزشی آموزش و پرورش منطقه بن رود با محوریت مقطع ابتدایی با حضور خانمها جوانی معاون آموزش ابتدایی، صادق زاده کارشناس اختلالات یادگیری، باباپور رئیس گروه دوره اول ابتدایی و آقای باقری کارشناس مسوول دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در محل سالن اجتماعات اداره بن رود برگزار گردید.

IMG_0053
محمد حیدری با تشریح وضعیت اقتصادی و فرهنگی منطقه متذکر شد: بخش بن رود از مناطق مواجه شده با بحران خشکسالی است و با وجود شرایط خاص منطقه به دلیل خشکسالی های اخیر، دانش آموزان با انرژی و هیجان خاصی در مدارس منطقه به تحصیل مشغولند.

رییس آموزش و پرورش منطقه بن رود با بیان مشکلات منطقه به خصوص مشکلاتی که گریبان مدارس بخش بن رود را گرفته است، خاطرنشان کرد: قسمتی از مشکلات آموزشی موجود در مقطع ابتدایی از جمله کمبود معلمان ابتدایی بومی بویژه در بخش خواهران، وضعیت نامناسب مالی مدارس و حذف راهبر آموزشی به دلیل کمبود نیرو  می باشد و مساعدت اداره کل استان را می طلبد.

IMG_0095
جوانی از دیگر مسئولین حاضر در جلسه با تقدیر از همکاران آموزشی به خاطر ایجاد محیط مطلوب در مدارس گفت: منطقه بن رود علیرغم وجود مشکلات اقتصادی دارای شور و نشاط آموزشی بالا است و این نکته در خور تقدیر می باشد که همکاران با کمترین امکانات بالاترین بهره وری را دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان ضمن تاکید بر بروزرسانی دانش معلمان خواستار حضور هرچه بیشتر آنان در عرصه های پژوهشی شد.
در پایان نیز گروهها و پایه های مختلف با تشکیل کارگروههای تخصصی در رشته هاو پایه های مختلف درسی در مورد انتقال تجربیات آموزشی و به روزرسانی دانش خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.