سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:26 - چهارشنبه 26 آذر 1393

سرپرست دانشگاه اصفهان خواستار شد

تدوین استاندارد‌های زیست محیطی برای کاهش آلاینده‌ها

سرپرست دانشگاه اصفهان گفت: استاندارد‌های زیست محیطی برای کاهش آلاینده‌های محیط زیست باید تدوین شود تا کاهش مشکلات و آلودگی‌های زیست محیطی را در اصفهان شاهد باشیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ هوشنگ طالبی در همایش ملی محیط زیست و صنعت سبز با اشاره به اینکه اصفهان با هجوم آلایندگی‌های جوی مواجه است، اظهار کرد: افزایش این آلایندگی‌ها به دلیل استقرار صنابع در غرب استان است.

وی با بیان اینکه در شعاع 25 کیلومتری محدوده شهر اصفهان با تجمع فراوان صنایع مواجه هستیم، اضافه کرد: وجود این صنایع سبب ایجاد مشکلات زیست محیطی در اصفهان می‌شود و این صنایع باید به خارج از شهر انتقال یابند.

سرپرست دانشگاه اصفهان با اشاره به یکی از راهکار‌های مهم در راستای رسیدگی به وضعیت محیط زیست تصریح کرد: استاندارد‌های زیست محیطی برای کاهش آلاینده‌های محیط زیست باید تدوین شود تا کاهش مشکلات و آلودگی‌های زیست محیطی را در اصفهان شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همچنین سیاست‌گذاری باید در راستای اصلاح وضعیت آلاینده‌های زیست محیطی باید صورت بگیرد، ادامه داد: دانشگاه اصفهان از ظرفیت‌های بسیار بالایی در راستای تربیت افراد متخصص در حوزه مسائل زیست محیطی برخوردار است.

طالبی تاکید کرد: دانشگاه اصفهان طی سال‌های گذشته اقدامات مهم و قابل توجهی را در زمینه مباحث زیست محیطی انجام داده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.