سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - پنجشنبه 27 آذر 1393

معاون سازمان صنعت استان اصفهان

برگزاری نمایشگاه‌های صنعت سبب غنای صنعت ایران می‌شود

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت و صنایع کارگاهی وابسته و نمایشگاه‌هایی در این زمینه، سبب غنای صنعت ایران و ارتقای کیفی آن می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد مجیری در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت و صنایع کارگاهی وابسته آن با اشاره به نقش نمایشگاه بین‌المللی صنعت در ارتقای سطح صنعت کشور اظهار داشت: حسن این دست نمایشگا‌ه‌ها حضور افراد متخصص در حوزه‌های مربوطه بوده که این مسئله اغلب منتج به عقد قرارداد می‌شود و بازدید صنعت‌گران می‌تواند به نمایشگاه غنا ببخشد و در نهایت سبب ارتقای سطح کیفی صنعت کشور شود.

وی  با بیان حائز اهمیت بودن تجمع صنایع در یک محل و تبادل نظر بین متخصصین این حوزه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این 9 سال که شرکت نمایشگاه‌‌ها این نمایشگاه را برگزار کرده، هرسال به تعداد شرکت‌کنندگان افزوده شده، به طوری‌که امسال 80 شرکت پشت درهای نمایشگاه ماندند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به استقبال پر رنگ صنایع در نمایشگاه امسال گفت: این امر نشان دهنده بهتر برگزار شدن نمایشگاه بوده و تمامی واحدهای شرکت کننده هدفشان دیده شدن در بازار صنعت کشور بوده که با این استقبال به هدف خود می‌رسند.

وی با توجه به آلودگی هوای اصفهان افزود: این نمایشگاه صنعت سبز و هایتیک را مدنظر دارد و باعث می‌شود سمت‌وسوی صنعتی خود را اصلاح کنیم و با هم‌اندیشی صنعت‌گران این مشکل بزرگ برطرف می‌شود.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.