سرویس: اجتماعی 12:17 - یکشنبه 12 آبان 1392

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مقاومت ملت ایران آمریکا را بی اعتبار کرد

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا ابر قدرت نیست و در روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا هیبت خود را به رُخ متکبرین می کشانیم.

DSC_0499

دکتر حسن کامران دستجردی نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصفهان شرق اظهار کرد: مقاومت ملت ایران آمریکایی ها را بی اعتبار کرد به طوری که شاهد بودیم  برای اولین بار در تاریخ بشریت به دست ایرانیان با فهم، به جهانیان نشان داده شد که سفارت خانه ی آمریکا جاسوس خانه است.

وی افزود: همه دیدیم که بعد از چند دهه از انقلاب اسلامی آلمانی ها تازه متوجه این امر شدند.

دکتر کامران با توجه به جاسوسی های آمریکا گفت: جاسوس زمانی به این کار می پردازد که ضعف داشته باشد و این اقدام آمریکا نشان دهنده ی این است که این کشور ابر قدرت جهان نیست و از جهان واهمه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به همه ی جهانیان نشان داد که ابر قدرت جهان است و در روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مجدداً هیبت خود را به رُخ متکبرین جهان نشان می دهد.

وی با اشاره به بیانات گهر بار امام خمینی(ره) تصریح کرد: فتح لانه ی جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود و امروز مفتخریم که ملت ایران این حرکت انقلابی را ایجاد کرده است و به عنوان نماینده ی مردم در روز 13 آبان در راهپیمایی حاضر می شوم و شعار مرگ بر آمریکا را همراه با همه ی ملت سر می دهم.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.