سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:15 - چهارشنبه 26 آذر 1393

رئیس سازمان صنعت استان اصفهان:

بخش خصوصی بال پرواز اقتصاد استان اصفهان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بخش خصوصی بال پرواز اقتصاد استان است و هم‌اندیشی بخش دولتی و خصوصی می‌تواند اقتصاد استان اصفهان را متحول کند.

به گزارش اصفهان شرق: اسرافیل احمدیه اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تمام تلاش خود را انجام داده است تا در صورتی که مشکل و موردی در فضای صنعتی و تولیدی و تجارت استان مشاهده شد، در فضایی صمیمی و دوستانه برطرف شود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان فضای بسته در سطح استان وجود ندارد و تعامل با صنعتگران و فعالان حوزه اقتصادی در سطح استان به خوبی مشهود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیان کرد: در ارتباط با خصوصی‌سازی و برون‌سپاری فعالیت‌ها از بخش دولتی به شرکت‌های خصوصی فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح استان انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی بال پرواز اقتصاد استان است و هم‌اندیشی بخش دولتی و خصوصی می‌تواند اقتصاد استان اصفهان را متحول کند.

علم جلوگیری از سرمایه‌گریزی در استان وجود ندارد

احمدیه اضافه کرد: اگر شاهد این هستیم که سرمایه‌گریزی سایر استان‌ها از اصفهان کمتر است، می‌توان دلیل آن را در علم جلوگیری از خروج سرمایه‌ها دانست که در استان‌های مختلف وجود دارد، اما در استان اصفهان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تنها راه حل کمک به اقتصاد استان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان است، علاوه بر آن باید زمینه حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان ایجاد شود و ما نیز از هیچ کمکی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان یادآور شد: درست است بعضی واحدهای صنعتی استان با مشکلاتی همچون عدم تامین نقدینگی و مشکلات مالیاتی روبه‌رو هستند، اما این مشکلات می‌تواند با هم‌اندیشی و همکاری بیشتر مسئولان و صنعتگران استان برطرف شود که امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.