سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:02 - چهارشنبه 26 آذر 1393

در کمیته گردشگری ورزنه مطرح شد:

پتانسیل بالای شهر ورزنه در عرصه گردشگری

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه تشکیل کمیته گردشگری شهر ورزنه در محل شهرداری برگزار شد. این جلسه به همت مهندس عطایی شهردار ورزنه جهت بررسی و رفع و رجوع مشکلات گردشگری شهر در قالب تشکیل کمیته گردشگری با حضور دوستداران گردشگری، بسیج، دفتر امام جمعه، بخشداری بن رود، شورای اسلامی شهر و […]

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه تشکیل کمیته گردشگری شهر ورزنه در محل شهرداری برگزار شد. این جلسه به همت مهندس عطایی شهردار ورزنه جهت بررسی و رفع و رجوع مشکلات گردشگری شهر در قالب تشکیل کمیته گردشگری با حضور دوستداران گردشگری، بسیج، دفتر امام جمعه، بخشداری بن رود، شورای اسلامی شهر و کلانتری برگزار شد.
مهندس عطایی از پتانسیل بالای این شهر از نظر تاریخی و گردشگری سخن و اذعان داشت: یک ارگان به تنهایی نمیتواند بار مسئولیت گردشگری یک شهر را به دوش بکشد و هدف از تشکیل این کمیته جلب همکاری کلیه ارگانهای وابسته به این مقوله و دوستداران گردشگری در شهر می باشد.

شهردار
حیدری رییس شورا ضمن تقدیر از کلیه افرادی که سالیان دراز در جهت شناساندن آثار تاریخی و گردشگری شهر کوشیدند، بیان داشت: باید ظرفیت های گردشگری منطقه شناسایی شود وبه دید مثبت به این بحث نگاه گردد تا بتوانیم شهری غنی از نظر گردشگری داشته باشیم.
در ادامه حاضرین در جلسه دیدگاهها و نظرات خود را بیان داشتند.
در پایان نیز مقرر گردید ظرف چند روز آینده جلسات دیگری برای تشکیل کامل کمیته و معرفی مسئولین کمیته برگزار گردد.

IMG_0448

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.