سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 12:00 - سه شنبه 25 آذر 1393

مسئول کانون فرهنگی اجتماعی شهر حسن آباد:

کانون بانوان توسعه خود اشتغالی و انسجام به فعالیت زنان را به همراه دارد

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه زنان در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: با توجه به اینکه از راه اندازی و فعالیت کانون بانوان شهر حسن آباد چند ماهی نمی گذرد با مسئول کانون فرهنگی اجتماعی شهر حسن آباد گفتگویی انجام داده ایم تا از روند فعالیت های این کانون مطلع شویم.
مسئول کانون فرهنگی اجتماعی شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق هدف از از راه اندازی کانون بانوان را چنین بیان کرد: شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل زنان در عرصه های مختلف کار آفرینی و جهت دهی و انسجام بخشی به فعالیت های این قشر از جامعه می باشد.
صادقی در ادامه به فعالیت های کانون بانوان اشاره کرد و گفت: برنامه های مفید کانون بانوان شامل برنامه های فرهنگی هنری, مشاوره ای فردی و خانوادگی, برپایی کلاسهای حرفه آموزی و هنر آموزی, برپایی جشنواره ها در موضوعات مختلف وترویج فرهنگ کتابخوانی و ….

Vater-Mark-(2)78965744222
مسئول کانون فرهنگی اجتماعی شهر حسن آباد در پایان به فعالیت های صورت گرفته در این مدت اشاره کرد و افزود : در این مدت کوتاه استقبال خواهران عالی بوده و تا کنون حدود 150 نفر در کلاس های مختلف شرکت کردند در حال حاضر کلاس های خیاطی, بافتنی، آرایشگری در کانون دائر می باشد.
صادقی در ادامه به برنامه های اینده کانون نیز اشاره و اظهار امید واری کرد که بتوان با توکل به خدا و همکاری مسئولین و فراهم کردن امکانات بیشتر این برنامه ها را اجرایی کرد.

Vater-Mark-(2)02152025220
برگزاری نمایشگاه از دست سازه های تهیه شده در کلاسهای کانون
افزایش موضوعات کلاسها( اشپزی , شیرینی پزی , میوه آرایی و سفره آرایی )
برگزاری کلاس های مشاوره خانواده
برگزاری جشنواره غذا های سنتی حسن آباد و روستاهای همجوار و ….
مسئول کانون بانوان از خواهران تقاضا کرد که با رائه پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در انجام فعالیت های کانون یاری کنند.

Vater-Mark-(2)02321101 Vater-Mark-(2)02350232 Vater-Mark-(2)7857577

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.