سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 11:16 - سه شنبه 25 آذر 1393

راه چاره چیست:

مهمانان ناخوانده دیگر در جمع آلاینده های شهر سجزی

در حالی که هنوز فکر اساسی به حال آلودگی هوای سجزی نشده است شهردار از ورود برخی صنایع قیر به این شهرک خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: آلودگی از مشکلات اساسی شهر اصفهان بعد از پرداختن به مساله ی آب است مشکلی که در برخی نقاط شرق اصفهان سالهاست گریبان گیر مردم این منطقه شده است.

از هر چه بگذریم سخن دوست بهتر است
حمید ظهرابی با اشاره به برخورد قضایی با صنایع آلایند شهرک صنعتی سجزی اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا بتوان در کنار فعالیت صنایع با برخورد قانونی در صدد رفع آلایند گی آنها باشیم و تعادل در رفع آلودگی و ادامه ی کار با تعطیل کردن صنایع متفاوت است بر این اساس امیدواریم با معرفی صنایع آلاینده به مراجع قضایی و دریافت جریمه و عوارض بتوان در جهت رفع آلودگی قدم برداریم و لیکن اگر موارد مطرح شده چاره ساز نبود اقدام به تعطیل کردن صنایع آلاینده می کنیم.
رییس سازمان محیط زیست استان اصفهان از ادامه ی کنترل و نظارت این سازمان بر شهرک صنعتی سجزی خبر داد و تصریح کرد: نظارت ما از چند مدت قبل شروع شده است و گشت های شبانه از شهرک صنعتی فعال می باشد.
با ناخوانده های آلودگی چه کنیم
هومن شیروانیان از ورود برخی صنایع قیر از شهرستانهای اطراف به شهرک سجزی خبر داد، در این خصوص به طرح این مطلب در گفتگو با رییس محیط زیست پرداختیم.
ظهرابی با تایید این مطلب افزود: طبق مکاتبه با شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنایع و معادن استان سعی بر این شد تا از تعداد صنایع قیر در حال ورود به شهرک صنعتی سجزی صنایعی که ساخت و ساز را به طور کامل انجام داده اند با تکنولوژی رفع آلایندگی کار خود را آغاز کند و تعداد صنایعی که اقدامی جهت ساخت و ساز نکرده متوقف شوند.
وی خاطر نشان کرد: اشتغال زایی می بایست بدون آلودگی باشد و در صدد کنترل آلایندگی هستیم.
پیگیری اصفهان شرق در خصوص مساله ی آلایندگی شهرک صنعتی سجزی ادامه دارد .

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.