سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:56 - دوشنبه 24 آذر 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

پیش بینی اعتبارات در بودجه ی 94 برای شهرهای زیر 20 هزار نفر صورت گرفت

نماینده مردم در مجلس از اختصاص یک درصد از اعتبارات ارزش افزوده برای حوزه بهداشت و درمان و توجه ویژه به شهرها و روستاهایی که با مرکز استان فاصله دارند خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از نصرآباد: دکتر عباس مقتدایی در جمع عزادران حسینی در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام  شهر نصرآباد، با تسلیت اربعین حسینی و ابراز خرسندی از توفیق حضور در جمع مردم شهر نصرآباد، در مراسمی که به یاد حضرت سید الشهداء علیه السلام و یاران با وفایش برگزار شد، گفت: با توجه به پیگیری ها و توصیه های حاج آقا فرهنگ، امام جمعه شهر نصرآباد، سعی می کنم در حد وسع و توان خود نسبت به رفع مشکلات این شهر اقدام کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به تقدیم به موقع بودجه سال 94 توسط دولت به مجلس، از پیش بینی اعتبارات مناسب در این قانون برای شهرهای زیر 20 هزار و کمتر از 50 هزار نفر جمعیت و همچنین از اختصاص یک درصد از اعتبارات ارزش افزوده برای حوزه بهداشت و درمان و توجه ویژه به شهرها و روستاهایی که با مرکز استان فاصله دارند خبر داد.

نامبرده در ادامه به جمع بندی مطالبات مردم شرق اصفهان در زمینه راه و شهرسازی و تلاش برای همسان سازی وضعیت محورهای این محدوده اشاره کرد و با توجه به جمعیت عشایری نصرآباد از پیش بینی اعتبارات مناسب برای این قشر در بودجه سال آتی سخن به میان آورد و با بیان این که در کمیته پیگیری مشکلات عشایر در مجلس عضو هستم، وعده داد در این کمیته برای حل مشکلات عشایر بویژه مشکل تامین علوفه و عدم خرید دام عشایر تلاش نماید.

مقتدایی سپس به حرکت کاروان های پیاده در عراق و تجمع عظیم مردم در کربلای معلا اشاره کرد و گفت: به عقیده کارشناسان بعد از انقلاب اسلامی ایران، این موج دومی بود که برای از بین بردن توطئه دشمنان و نشان دادن  عظمت اسلام به وجود آمد و به راحتی این حرکت عظیم مردمی اهداف دشمنان را که از اسلام چهره خشنی  می خواستند بسازند خنثی کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیداری اسلامی و انقلاب های مردمی در جهان از جمله یمن را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و با اشاره به نفوذ و قدرت حزب الله لبنان و مقاومت و پایداری این گروه، تصریح کرد: کار به جایی رسیده که امروزه روسیه به حزب الله لبنان پیشنهاد می دهد که هر نوع سلاحی که شما بخواهید ما در اختیارتان می گذاریم و شاهد آن هستیم که صحنه نبرد به داخل اسرائیل کشیده شده و  کشور ما به صورت یک چاردیواری امن شده و سر ریز تفکر اسلام ناب محمدی به سمت عراق و دیگر کشورها سرازیر شده و این امر باعث خشم و عصبانیت امریکا و همپیمانش از جمله عربستان سعودی شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان سپس با اشاره به کاهش قیمت نفت و هم زمانی آن با ارائه بودجه به مجلس که وابستگی آن به نفت 30 درصد است ،گفت : این تقارن باعث شد که بودجه بر اساس قیمت فعلی نفت بسته شود و تدبیری اندیشیده شده است که در صورت افزایش قیمت نفت، درآمد ناشی از این افزایش صرف مناطق محروم و دور افتاده شود.

وی در پایان با بیان این که بغض و کینه دشمنان نسبت به کشور ما به حدی است که حتی بعضی از کشورهای اسلامی مانند عربستان به جای دفاع از اسلام با امریکا علیه ما همدست شده اند گفت: این موضوع ما را بر آن می دارد که اتحاد خود را بیشتر کرده و با همه توان برای حل مشکلات مردم قدم بر داریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.