سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - دوشنبه 24 آذر 1393

مسئول جمعیت طرفداران ایمنی اصفهان:

دفتر “جمعیت طرفداران ایمنی” در اصفهان تشکیل می‌شود

مسئول نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی حمل و نقل اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان ششمین استان کشور به نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی کشور اضافه شده و به مناسبت هفته حمل و نقل، شعبه این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مجید دوست‌محمدی در نشست خبری که به مناسبت سالروز فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تخلیه بنادر و روز حمل ‌و نقل و رانندگان برگزار شد، اظهار داشت: برای رفع مشکلات جاده‌های کشور اورژانس، هلال‌احمر، پلیس راه، شهرداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره حمل و نقل و پایانه‌ها در حال تلاش هستند و استان اصفهان نیز در این حوزه‌ها دارای زیرساخت‌های خوبی است.

وی با بیان اینکه ما با مشکلات عدیده‌ای در زمینه حمل و نقل روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: رانندگان، کاربران و بهره‌برداران از جاده‌های کشور فرهنگ این مسئله را ندارند و مهم‌ترین مشکل ما، بحث مشکلات ترافیکی بوده که برخی اوقات نیز منجر به درگیری فیزکی می‌شود. سازمان‌های مردم نهاد برای رساندن مطالبات بر حق مردم به مسئولان و اصلاح رفتار بهره‌برداران تشکیل شود زیرا مشکل ما در این حوزه، مشکل فرهنگی و اجتماعی است.

مسئول نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی حمل و نقل اصفهان با اشاره به تشکل جمعیت طرفداران ایمنی بیان کرد: این جمعیت در سال 86 و توسط پیشکسوتان این حوزه پایه‌گذاری شده و از سال 88 به طوری رسمی آغاز به کار کرده است. استان اصفهان نیز به عنوان ششمین استان به این نمایندگی اضافه شده و به مناسبت هفته حمل و نقل، شعبه جمعیت در این استان راه‌اندازی می‌شود.

وی در بیان اهداف جمعیت طرفداران ایمنی گفت: کمک به بهبود و توسعه امداد و نجات، تغییر نگرش‌ها در جامعه و حساس کردن افکار عمومی نسبت به تصادفات، ایجاد باور ملی نسبت به حوادث جاده‌ای، جلب مشارکت مردمی و اجتماعی، کمک به ایجاد تعادل بین ارگان‌ها، تلاش برای نهادینه‌کردن آموزش و ایمنی در حمل و نقل و انجام مطالعات فنی و تخصصی از جمله اهداف جمعیت طرفداران ایمنی است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.