اصفهان شرق

تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی در ادارات

کدخبر: 45677
1393/09/23 در ساعت 13:28

به گزارش اصفهان شرق: فریبرز امیری ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اصفهان با تأکید بر مساله ی یادگیری در خانواده و نظارت بر فرزندان، اظهار کرد: نقش دو نهاد خانواده و مدرسه در تربیت فرزندان اساسی است و رفتار ما نتیجه ی یادگیری در خانه است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان افزود: باید شناسایی محلات جرم‌خیز صورت گرفته و سبک زندگی، نشاط اجتماعی و نیز آموزش فضای مجازی و اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود و بتوان فرصت های جامعه را در اختیار جوانان قرار داد.

وی آموزش و پرورش را در زمینه ی آگاهی دادن به خانواده و جوانان موثر و مهم دانست.

امیری، با اشاره به تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی در ادارات و سازمان ها تصریح کرد: شفاف سازی کلیه ی خدمات به ارباب رجوعان از وظایف این ستاد است و رییس دستگاه مربوطه رییس ستاد، معاون سیاسی اجتماعی جانشین و همچنین به کار گیری کارشناس عفاف و حجاب و حقوقی از قسمت های کارشناسی ستاد صیانت می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در پایان به برخورد با واحدهای صنفی و عرضه پوشاک غیرمجاز اشاره و اضافه کرد: باید برخورد با صنوف و فروشندگانی که مخالف با عفت عمومی اقدام به فروش لباس می‌کنند مورد توجه قرار بگیرد.