سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - یکشنبه 23 آذر 1393

رئیس جمهور با والده سردار شهید حسین خرازی دیدار کرد

رئیس جمهور گفت: در هر محور عملیاتی که لشکر امام حسین(ع ) و شهید خرازی حضور داشت ما به پیروزی در آن عملیات مطمئن بودیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در دیدار با حاجیه خانم طیبه تابش مادر شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه کشور و انقلاب با ایثار خانواده معظم شهدا حفظ شده است، از شهید خرازی به عنوان فرماندهی بسیار توانمند و شجاع یاد کرد و گفت: در هر محور عملیاتی که لشکر امام حسین(ع ) و شهید خرازی حضور داشت ما به پیروزی در آن عملیات مطمئن بودیم.

روحانی در این دیدار که همزمان با اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) انجام شد، اظهار داشت: شهید خرازی فرمانده‌ای بسیار توانمند بود و آشنایی‌ام با این شهید بزرگوار از همان اوایل جنگ بود و در عملیات های فتح آبادان، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس در کنار هم بودیم.

رییس جمهور افزود: این شهید بزرگوار در محور طلاییه جانباز شد اما با همان روحیه و قدرت معنوی بالا لشکر را هدایت می کرد تا اینکه درعملیات والفجر ۸ به درجه والای شهادت نائل آمدند.

روحانی گفت: عبور از مشکلات و موانع تنها با همیاری و همکاری مردم و دعای خیر خانواده معظم شهدا و حمایت ها و پشتیبانی ها آنان امکان پذیر است و دولت در این مسیر تمام تلاش خود را بکار گرفته است و ما را دعا کنید تا خادم این ملت باشیم.

رییس جمهور افزود: ما به همه رزمندگان و شهدا افتخار می کنیم و تلاش داریم تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

در این دیدار مادر شهید خرازی، یک جلد قرآن کریم و کتاب خاطرات این شهید بزرگوار را به رییس جمهور هدیه داد.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.